Augmented Reality
A jövő marketingje

Az Augmented Reality kifejezést érdemes megjegyeznünk. Érdemes azonban meg is érteni a technológiát, mert a jövőben egyre sűrűbben fogunk vele találkozni az oktatásban, szórakoztatásban, és természetesen a reklámozásban, marketingben, értékesítésben is. A technológiának köszönhetően lehetőségünk van a digitális megjelenéseket összekombinálni a valós térrel, virtuálisan kibővítve ezzel a valóságot. A lehetőségek tárháza végtelen, csak a kreativitás szabhat határokat!

Kiterjesztett valóság
a reklámozásban

Azok a cégek, amelyek felismerik a lehetőséget és elsőként tesznek lépéseket a virtuális valóság felé, versenyelőnyre tehetnek szert. Érdemes tehát használni a technológiát a márkaépítésben vagy akár a reklámkampányok során.

Az offline megjelenésekhez digitális tartalmakat tudunk rendelni, így a már megszokott megoldások helyett látványos, kreatív anyagok készülhetnek. Az AR-megoldások ésszerű költségvetésével jelentősen növelhető a kampány sikere vagy a brand awareness. Ahogy az online megoldásoknál megszoktuk, a kiterjesztett valóság-technológiát használva sem kell eltekintenünk a mérhetőségtől. Tudunk leadeket generálni és további interakcióra késztetni a usereket, érdeklődőket, leendő vásárlókat.


Mivel bővíthető ki a hagyományos tartalom

  • Élő webkontent: vásárlás, social media integráció, kuponok, lokáció alapú linkek stb.
  • Videotartalom
  • 3D modellek, animáció
  • Interakció, játékok


Jellemző felhasználási területek

  • Outdoor kommunikáció: Citylight és billboard plakátok
  • Print anyagok: Katalógusok, leafletek, hirdetések
  • Kiállításmegjelenések
  • Rendezvények
  • Trade marketing: POS anyagok
  • Termékcsomagolás

Virtuális szoborkiállítás a szegedi reök palotában

 

Egyedülálló alkalmazást fejlesztettünk a Szegedi Szabadtéri Játékok felkérésére. Egy olyan virtuális szoborkiállítást, mely a világ leghíresebb szobrait hozza el testközelbe. A kiállításon a látogatók közelről szemlélhették meg a híres műalkotásokat, a Dávid-szobrot, a kínai agyaghadsereg egyik katonáját, a Laokoón-csoportot, a Szfinxet, a Szabadság-szobrot és Rodin, Gondolkodó szobrát.

A recepción felvehető tabletekkel járhatják végig a látogatók a kiállítást. A tabletekre az alkalmazást előre feltelepítettük, így a látogatók könnyedén tudják használni a kiállítás alatt. A kihelyezett, önmagában is látványos, 3 m magas dekorációs elemek markerként funkcionálnak, a tabletet rá irányítva jelenik meg a műalkotás. A szobor megszemlélhető, körüljárható és a program részeként futó alkalmazással a vele készült fotó megosztható – szelfizz a világ leghíresebb szobraival! A Színházak éjszakáján bemutatott kiállítás hatalmas sikert aratott.