Email marketing
A mérhető és hasznot termelő e-mail

Szeretné tudni, hogy az Ön által gondosan megtervezett e-mailek célba találtak-e?
És azt, hogy mennyien nyitották meg, esetleg ebből mennyien kattintottak tovább termékére, szolgáltatására? Látványos, könnyen áttekinthető megoldásainknak köszönhetően a cége arculatára tervezett hírlevelet mérhetővé is tesszük. Teljes és azonnali képet kaphat arról, mi történik a kiküldés után!

CÉGRE FORMÁLT ARCULAT - 
MÉRHETŐ EREDMÉNYEK

Bizonyára Ön is érezte már úgy, hogy jó lenne pontosan látni, milyen hatást váltanak ki hírlevelei, üzleti megkeresései honnan érkeznek: meglévő ügyfeleitől vagy éppen leendő partnereitől.

Gondoljon csak bele, mennyire hasznos lenne látni - akár már a kiküldés utáni órákban –, hogy mekkora érdeklődés övezi legújabb ajánlatát, és hányan látogattak el weboldalára a részletekért.

Az adat érték, éljen vele, használja új megrendelések növelésére!

Építsen célzott adatbázist, majd az egyedi eDM-ek segítségével váltsa készpénzre!

Ha Ön is azok közé tartozik, akik folyamatosan szolgáltatásuk, marketingük fejlesztésén dolgozik, akkor mindenképpen érdemes kipróbálnia a mérhető eDM-et.

HOGYAN SZABJUK
SZEMÉLYRE E-DM
KAMPÁNYÁT?

Ahogy minden arculati elemnél, az eDM esetében is kulcsfontosságú, hogy igazodjon céges megjelenéséhez, ezért első körben megtervezzük az Ön igényeinek legjobban megfelelő formátumot.

A megfelelő dizájn kialakítása után több platformon teszteljük, és mobilra is optimalizáljuk az elkészült hírlevelet, hogy célcsoportja bárhonnan kényelmesen elérhesse, könnyedén kezelhesse.

MILYEN EREDMÉNYEKET 
LÁTHAT?

A hírlevelet innovatív megoldásokat nyújtó szoftverünk segítségével küldjük ki az Ön által kért címlistára, és/vagy vásárolt marketinglistára, az eredményeket pedig folyamatosan online monitorozzuk.

Mérhető eredmények

  • Hányan nyitották meg az e-mailt, és mikor?
  • Melyik linkekre kattintottak az olvasók?
  • Mikor nyitották meg a legtöbben az e-mailt?
  • Melyik városból/régióból olvassák leveleit a legtöbben!
  • Milyen eszközökről olvassa a célcsoport az Ön által küldött leveleket?
  • Melyek a nem működő email címek?

HOGYAN JAVÍTHAT EGY E-DM
AZ EREDMÉNYÉN?

A begyűjtött adatok segítségével képet kaphat arról is, hogy milyen ajánlatok keltik fel leginkább célközönsége figyelmét.

Az eredmények már egy e-mail kiküldése után is kiváló rálátást adnak a marketing kampány hatásosságáról, ugyanakkor egy tudatosan felépített eDM-kampánnyal még meggyőzőbb eredmények érhetők el. Tesztelheti, hogy milyen témák ragadják meg leginkább célközönsége figyelmét!

Anélkül küldhet emlékeztetőt, hogy azok is újra megkapják, akik már olvasták a levelét!

A megtekintett linkek ismeretében, érdeklődés alapon küldhet újabb megkereséseket

Kiszűrheti, hogy kik a rendszeres olvasói, akikre érdemes nagyobb figyelmet fordítani!

SZERETNÉ, MÉG 
A KONKURENCIA
ELŐTT KIPRÓBÁLNI?

Amennyiben Ön is szeretne csatlakozni azon cégvezetők köréhez, akik már eredményesen használják a 21. századi e-mail marketing nyújtotta lehetőségeket, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolatfelvétel