Employer Branding

A hiteles és ismert márka a tehetséges munkavállalók hívószava. A következetesen felépített munkáltatói márkával könnyebbé válik a toborzás és a munkaerő megtartása, sok, feleslegesen elpazarolt energia, idő és pénz spórolható meg.
Employer branding, a toborzás kiindulópontja.

Employer Branding

A fiatal (Y és Z) generáció tagjai karrierrel kapcsolatos döntéseiben ugyanúgy szerepet játszik a márka hitelessége, népszerűsége és szerethetősége, mint egyéb termék, márka kiválasztásakor. A munkáltatói márka építése rendkívül fontos, hosszú távon megtérülő folyamat. Az employer branding segítségével nyerhetik meg (vagy tarthatják meg) a cégek a legtehetségesebb fiatal munkavállalókat, és tölthetik be a folyamatosan felmerülő nyitott pozíciókat. A munkáltatók bár sok esetben ismerik az employer branding jelentőségét, mégsem használják ki az abban rejlő lehetőségeket, kevesen jelennek meg egységesen kialakított és kommunikált toborzási arculattal.


AMIBEN SEGÍTÜNK

  • Brandépítés: cég image kialakítása, státusz építése
  • Arculat fejlesztése
  • Online megjelenés fejlesztése
  • Megfelelő médiumok kiválasztása, a célcsoport pontos targetálása
  • Közösségi médiacsatornák létrehozása, kezelése, landing oldalak készítése, leadgenerálás
  • HR-kommunikáció: generáció és személyiség alapú üzenetek eljuttatása a célcsoporthoz
  • Hirdetések írása, kezelése, optimalizálása
  • PR-cikkek írása, megjelentetése

FONTOS, HOGY

  • Legyen „neve” a cégnek, és a szakemberek körében pozitív kép alakuljon ki róla (cég image)
  • Következetesen felépített megjelenése, arculata legyen
  • Professzionális megjelenésű, informatív honlapja legyen
  • Legyenek céges social média oldalak (Facebook, Youtube, Instagram stb.)
  • Legyenek elérhető, hiteles információk, szakmai cikkek a cégről
  • A vállalati értékek meg legyenek fogalmazva, és folyamatosan legyenek kommunikálva