Facebook kommunikáció

Facebook márkaprofilok mostanra a marketing stratégia szerves és megkerülhetetlen részét képezik. Nagyszerűen kiegészítik, támogatják a további marketing és értékesítési csatornákat, üzemeltetési költségük azokhoz képest elenyésző. A Facebook marketing összetett tevékenység melyet az alábbi témák köré tudjuk rendezni:


PROFIL KIALAKÍTÁSA

  • History feltöltése
  • Adatok, képek kitöltése
  • Tabok, fogadó- és aloldalak kialakítása
  • Link kapcsolatok kialakítása
  • Különböző csatornák összehangolása
  • Timeline kialakítása, feltöltése

PROFIL KEZELÉS

  • Poszt tervezetek
  • Magazin jellegű tartalomgyártás
  • Kiegészítő PR-megjelenések
  • Posztok optimalizálása – hashtag
  • Interakciók generálása kommentek, beszélgetések irányítása
  • Gyors reagálású ügyfélszolgálat – 24 órán belüli reakció
  • Régiós menedzsment (HU, SK, CZ, SR) - ország specifikus tartalmak
  • Kreatív support
  • Dedikált kapcsolattartó biztosítása

KAMPÁNY MANAGEMENT

  • Alkalmazások, applikációk fejlesztése
  • Pontos targetálás
  • Kampányok folyamatos optimalizálása, elemzése
  • PPC hirdetések kezelése
  • Prémium hirdetési megoldások
  • Kreatív support
  • Egymásra épülő megoldások

Profil kialakítás

Facebook profil létrehozása gyerekjáték, professzionális kialakítása viszont lényeges és összetett feladat, érdemes szakértőre bízni. Az Armadillo nem csupán a Facebook platformra koncentrál, az online jelenlét szerves részeként tekintünk a profilokra. Saját, komplex weboldal létrehozására törekszünk a Facebookon belül ahol minden lényeges információt megtalál a márkáról az érdeklődő. A megfelelő link kapcsolatok kiépítésével jelentős forgalmat irányítunk a kívánt weboldalakra.

Feltöltjük a névjegy adatokat, a fontos életeseményeket (History), létrehozzuk a tematizált galériákat. Fogadóoldalt hozunk létre, kialakítjuk a tab-ok rendszerét melyek kampányok során landing oldalként funkcionálnak, összekötjük a különböző közösségi csatornákat, a márkaoldalt és a microsite-okat. Az arculathoz illeszkedő grafikai megoldásokat grafikusaink biztosítják.

Kapcsolódó referenciáink

Profil üzemeltetés

Az Armadillo nem támogtja a céltalan lájk halmozást, célcsoportnak megfelelő, minőségi rajongói bázis kiépítésére törekszünk, fontos számunkra a relevancia és az aktivitásra ösztönzés, ezt csak szórakoztató és hiteles tartalomszolgáltatással érhetjük el. Törekszünk a hatékony kommunikációra a márka és a rajongók között, az általunk kezelt márkaoldalak ügyfélszolgálatként is funkcionálnak.

Az általunk kezelt oldalak Talking about mutatói ennek eredményeként meghaladják a 15%-ot, de nem ritkák a kiemelkedően jó, akár 90% (!) körüli értékek sem. Nagy márkaoldalak sokszor a 3%-ot is nehezen teljesítik, az 5% pedig már átlagosan jónak mondható. A vásárolt rajongókat felvonultató oldalak mutatói jócskán 1% alatt vannak.

Vezérelveink: érdekes tartalom, rendszeresség, aktivitásra való ösztönzés, folyamatos érdeklődés fenntartás, személyes kötődés kialakítása a márka iránt. Mindezt releváns hírek, információk, videók, termékfotók, személyre szabott applikációk és a humor eszközeinek vegyítésével és a social média csatornák összekapcsolásával érjük el.

Applikációk,
játékok készítése

Játszani mindenki szeret. Nyerni még inkább. Facebook nyereményjátékot indítani meglévő és leendő rajongóinknak ezért kézenfekvőnek tűnik. Egy jól kitalált és kivitelezett, megfelelően brandingelt játék aktivizálja a rajongókat, a megosztások pedig kiválóan terjesztik
a márka aktuális üzenetét.

Eddig több mint 150 játékot adtunk át, a megvalósításnak csak a képzelet szab határt.

Az egyszerű képfeltöltős, lájk-gyűjtő szavazós, kvíz, tippelős applikációk mellett az Armadillo élen jár a kreatív Facebook-játékok tervezésében is: készítettünk összetett góltotó alkalmazást, online hajvágó szalont, fejlesztettünk karikatúra-rajzoló alkalmazást.

Az applikációkat egyeztetést követően a termékre, szolgáltatására, akcióra tervezzük, lehetőség szerint kerüljük a sablonos megoldásokat.

Hirdetési lehetőségek
a facebookon

Ország, város, fiú, lány, korosztály – ezek csak a legnagyobb és legegyszerűbb szűrési, targetálási lehetőségek, melyeket a Facebook PPC hirdetésnél beállíthatunk. A hirdetéseket megfelelően tagretálval elérhetjük a célcsoportunkat, a beállítások optimalizálása nélkül viszont hamar leapadhat a hirdetésre szánt összeg.

A fizetett profil és poszthirdetések mellett prémium hirdetési lehetőségeket kínálunk mint a Logout experience és a News feed reach block.

Megfelelően alkalmazva a hirdetési lehetőségeket, a kampányok során nem csak rajongói bázist építhetünk, de növelni tudjuk a brand iránti elkötelezettséget, akciókat, kedvezményeket tudunk eljuttatni potenciális vevőkhöz.

Pontos célzás és alacsony költség – Facebook PPC-hirdetések.

Kapcsolatfelvétel