Leadgenerálás
Szerezzen hatékonyan ügyfeleket!

Ugye Ön is megtérülő hirdetésekre szeretné költeni a pénzét, amelyek támogatják az értékesítést, és amelyeknek hatására az ügyfél vásárol vagy regisztrál?
KÖLTSÉGHATÉKONY VEVŐSZERZÉS - MÉRHETŐ EREDMÉNYEK

LEADGENERÁLÁS

leadgenerálás pont erről szól! Szolgáltatásunkkal a regisztrációig, vagy akár a vásárlásig visszük vevőit, célzott, jól targetált hirdetéseket alkalmazva.

leadgenerálás nem csak egy komplex online marketing eszköz, a hatékony és folyamatos ügyfélszerzés mozgatórugója is.

Bizonyára Ön is bosszankodott már egy kampány során azon, hogy nem tudta megállapítani, melyik hirdetése hozza be valójában a vevőket, és melyik a kidobott pénz – már ha a hirdetés egyáltalán hozott be érdeklődőket.

A leadgenerálással vége a kétségeknek! Felpörgetheti vállalkozását, növelheti érdeklődőinek számát, adatbázist építhet – és mindezt költséghatékonyan, ellenőrzött körülmények között.

Gyűjtsön releváns leadeket, építsen értékesítést támogató adatbázist!

SZEMÉLYRE SZABOTT LEAD KAMPÁNY

leadgenerálás komplex tevékenység, többféle elem, megoldás összhangja hozza meg a sikert. A megvalósítás előtt elemezzük a piacot és a célcsoportot, a meghatározott céloknak megfelelő stratégiát dolgozunk ki.

A kampány során kihasználjuk az online marketing nyújtotta lehetőségeket, hogy maximalizáljuk az érdeklődők/vásárlók számát, az eredményeket pedig folyamatosan monitorozzuk.

A különböző hirdetési és marketing lehetőségeket úgy építjük fel, hogy azok egymást erősítve hozzanak minél több érdeklődőt és vásárlót!

MILYEN MEGOLDÁSOKAT 
ALKALMAZUNK

Minden kattintás mögött ott rejlik a vásárlás lehetősége, ezért célzott hirdetéseinkkel közvetlenül az értékesítést támogatjuk. Megoldásaink a teljesség igénye nélkül:

  • Facebook alkalmazások
  • Facebook hirdetések
  • Adwords hirdetések
  • Display hirdetések
  • Twitter hirdetések
  • Tartalommarketing

MIÉRT JÓ A LEADGENERÁLÁS?

Egy jól tervezett és kivitelezett kampány során, az egymásra épülő megoldásoknak köszönhetően annyi érdeklődője, vásárlója lehet, amennyire eddig nem is gondolt.

LEHETŐSÉG VAN PÉLDÁUL

  • Reklámkampányt indítani speciális érdeklődési területek, demográfiai adatok alapján.
  • Speciálisan a konkurencia iránt érdeklődőkre marketing-kampányt tervezni.
  • Hirdetést létrehozni a leggyakoribb keresőszavakhasználatával.
  • Remarketing megoldásokat alkalmazva tartalmakat készíteni weboldala korábbi látogatóinak. Belőlük később vásárlók lehetnek!
  • Hirdetést készíteni speciálisan egy bizonyos aloldal, microsite látogatóinak.
  • Speciálisan az értékesítést támogató cikkek hirdetésével segíteni a vásárlást.

Kapcsolatfelvétel