Márkamagazin

Saját média létrehozásával könnyebb és hitelesebb a kommunikáció.
Állandó kapcsolatot biztosít a célközönség felé, emeli a márka presztízsét. 

Márkamagazin – tartalomgyártás,
értéket és tartalmat teremtünk

Az elmúlt években a médiafogyasztási szokások teljesen átalakították az életünket és ezzel együtt a márkákhoz való viszonyunkat. A változó tartalomfogyasztásra válaszolva született meg cégünk márkamagazin divíziója, ahol – szerkesztő, újságíró, kommunikációs szakember, tördelő és képszerkesztő - szakembereink az adott márka tartalmi stratégiájának kialakításában, az üzenet grafikai megvalósításában, valamint az újság vagy magazin nyomdai előállításában nyújtanak teljeskörű segítséget.

A legújabb trendeket követve vállaljuk céges kiadványokat, márkaújságokat és havi akciós újságok szerkesztését, kivitelezését.

A nyomtatott tartalomgyártás mellett a digitális világban is otthonosan mozognak az Armadillo tartalomgyárosai: online felületeken - blog, social media, weboldal, influencerek - szövegírással, cikkírással, videókkal, vlogokkal, érdekes tartalmakkal gondozzuk a ránk bízott márkákat nap, mint nap.

Online szövegírás

A saját média létrehozása mindig az igényekhez alakul, így biztosítva az:

  • elkötelezettséget: a helyesen megválogatott content marketing eszköz elköteleződést vált ki a célcsoportból az adott termék irányába.
  • tájékoztatást: hírek első kézből a bizalom zálogaként. Munkatársi magazin, éves jelentés, márkamagazin
  • építést: folyamatos tartalom kommunikálással egyre több olyan embert érhet el, aki érdeklődik az cég/termék/márka iránt.

Milyen megoldásokat alkalmazunk:

  • vállalati magazinok (B2E)
  • éves jelentések
  • márkamagazinok (B2B, B2C)
  • könyvkiadás
  • lojalitás programok kidolgozása

Miért jó a tartalommarketing:

  • változatos, minőségi üzenettel a felhasználókat értékes tartalomhoz juttatja, mely fontos a bizalom kiépítésében
  • A jó tartalom befolyásolja a célcsoport viselkedését, attitűdjét vagy a márkával kapcsolatos felfogását, így az közvetlenül fejti ki hatását a márka iránti hűségre vonatkozólag
  • A tartalom megfelelő célba juttatásával a márkaismertség nő, elkötelezettebbé válik a felhasználó, szerethetővé válik a márka

Márkamagazin, a saját média