Egyedi online munkafolyamat- és döntéstámogató
rendszerek fejlesztése

Szeretné tudni ténylegesen mennyi időt fordít a munkavállalói egy projektre? Valóban nyereséges az adott ügyféllel való együttműködés? Szeretné látni az adatok közötti összefüggéseket a megalapozott döntéshozatalhoz?
Automatizáló rendszerrel egyszerűsítené munkafolyamatait? Vagy csak egyszerűen szeretne megszabadulni az excel táblázatban vezetett adatkezeléstől? 
Testre szabott, felhő alapú vezetői döntéstámogató rendszerünkkel megteheti!

Nem csak adatkezelés,
real time információk
folyamatos biztosítása

Excel táblázatok helyett minden információ közös adatbázisba rendezése, az adatok közötti összefüggések megteremtése, ellenőrizhető munka- és projektfolyamatok, valós idejű költségelemzés – és ezek csak a legfontosabb elvárások, amelyek döntéstámogatásban segítik egy vezető munkáját.

Egy megfelelően kidolgozott döntéstámogató program használatával az összefüggések átláthatóvá, a vezetői döntések egyértelművé és gyorsabbá válhatnak. Mindez pedig elősegíti a hatékonyabb, gazdaságilag is eredményesebb működést és a cég érték növekedését.

A piacon kész vagy dobozos termék formájában elérhető ügyviteli vagy CRM rendszerek ritkán fedik le a tényleges igényeket. Az Armadillo egyedi, speciális igények szerint testre szabott, felhő alapú online integrált rendszereket kínál, maximális biztonság   A program egyszerre biztosítja a nyilvántartást, a tervezést, a folyamatautomatizálást, az ellenőrzést és információellátást. Minden real time monitorozható akár otthonról, akár szabadság alatt, bárhol, bármikor - bármilyen mobil eszközről.

A jól átgondolt rendszer a menedzsment segítőtársa. Segít a célok meghatározásában, a fókuszálásban és a döntések meghozatalában.

Kontrolling, a
kiszámítható működés
alapja

A kontrolling rendszer bevezetésével letisztul az adminisztráció, a folyamatok transzparensé, vállalat működése kiszámíthatóbbá válik. Nem lesz szükség bonyolult, költséges, külső szolgáltatók által végzett tevékenységre, így hosszú távon a cég nyereségesebb lesz, értéke pedig növekedni fog.

  • Milyen projekteken dolgoznak, mivel foglalkoznak a munkatársai?
  • Mennyi időt és pénzt fordít a cég az értékesítésre?
  • Mekkora a nyereség az adott projekten?
  • Mely projektek igényelnek több figyelmet, azonnali korrekciót vagy teljes leállást?
  • Miket lehet számlázni és mennyi a cash flow?
  • Mely ügyfelek hozzák a legtöbb profitot és kiktől kell megválni?
  • Mely tevékenységek nyereségesek és mennyire?

Adatvizualizáció

A keletkezett adatok közötti összefüggések, trendek leginkább vizuális formában tekinthetőek át, így a legkönnyebb őket értelmezni.  Az adatvizualizáció segítségével a számokból látványos grafikonok keletkeznek, a vizsgált időszakok rendkívül egyszerűen hasonlíthatók össze.

  • Forgalmi adatok
  • Ügyfél és tevékenység szerinti megoszlás
  • Legnagyobb nyereséget termelő ügyfelek
  • Munkatársak idejének megoszlása
  • Eltérő időszakok összehasonlítása

Kapcsolatfelvétel

Referenciák

TONDACH

Egyedi pontgyűjtő rendszer fejlesztése online felületre, mobil platformra, automatizált pontbeváltási megoldással.

Ügyféligény

  • a már létező pontgyűjtő rendszer migrálása és továbbfejlesztése
  • a rendszer online felület és mobilalkalmazás formájában is egyaránt elérhető legyen
  • motiválja a tetőfedőket a Tondach alapanyagok felhasználására
  • biztosítson beváltási lehetőséget a pontgyűjtő katalógusban szereplő termékekre
  • oldja meg a pontok biztonságos és pontos vezetését
  • biztosítson különböző lehetőségeket extra pontok megszerzésére (extra motiváció, szorzókkal)

Megvalósítás

  • könnyen kezelhető online adminisztrációs felület
  • a pontbeváltás automatizálása az eddigi gyakorlat alapján
  • Android, iOS mobilalkalmazás
  • extra funkciók (szögmérő, mért szög alapján cserépajánló)
  • A mobilalkalmazással egyenértékű, teljes funkcionalitású dinamikus microsite

TONDACH

Online lojalitásprogram-kezelő rendszer, amely motiválja és edukálja, valamint folyamatosan hírekkel látja el a kereskedések eladói.

 Ügyféligény

  • teljesen új célcsoport megszólítása (kereskedések, nagykereskedések eladó munkatársai
  • motivációs és egyben edukációs program (pontot jóváíró kvíz)
  • a pontok biztonságos és pontos vezetése
  • rendszeres és alkalmi hírlevelek kiküldése
  • pontbeváltási lehetőség akár kombinált áron is (pont + forint)

Megvalósítás

  • online, teljesen mobilbarát felület létrehozása
  • ügyfél által kompletten testre szabható tartalmak (hírek, cikkek, edukációs kvízek)
  • átlátható és modern partnerfelület
  • könnyen kezelhető pontbeváltás
  • pár kattintással létrehozható, fél-automatikus hírlevél kiküldő rendszer, automatikus születésnapi köszöntővel
  • Automatikus emlékeztetők (a nem olvasott cikkekről, vagy a meg nem válaszolt, pontot érő kvízekről)
  • élő, Excel formátumban exportálható kimutatás a pontforgalomról, beváltásokról,

CARL ZEISS

Intranet rendszer tervezése és fejlesztése, mellyel a ZEISS optikus partnerei akár személyre szabott online marketing segédanyagokat is készíthetnek.

Ügyféligény

  • a partnerek igényeit felmérő online felület létrehozása
  • több jogosultsági szinttel elérhető online marketing-segédanyag adatbázis
  • az arculati előírásokhoz illeszkedő online marketing-segédanyag létrehozó tool
  • hírportál partnertípus alapján szelektált tartalommal
  • tetszőleges számú nyelvi mutáció támogatása

Megvalósítás

  • több területet lefedő online rendszer felépítése
  • flexibilisen alakítható, több szintű jogosultságkezelés
  • az adatforgalom optimalizálása
  • teljesen mobilbarát, reszponzív kialakítás
  • összetett ügyfélvélemény felmérő űrlapkezelő és statisztikakészítő szoftver
  • élő kimutatások
  • Excel formába exportálható táblázat
  • adatvizualizáció
  • tetszőlegesen összeállítható sablonok
  • jóváhagyási rendszer a létrehozott marketinganyagokhoz

SCA/TENA

Egyedi ügyfélvélemény-kutató és statisztikamérő szoftver tervezése és fejlesztése, amellyel egyszerre akár több kérdőív is futtatható, élő statisztika készíthető.

Ügyféligény

  • összetett ügyfélvélemény-felmérő űrlapkezelő és statisztikakészítő szoftver
  • meghívásos rendszer megvalósítása, a kitöltés korlátozása egyszeri alkalomra
  • meghívó e-mailek generálása, egy kattintásos beléptető hivatkozással
  • flexibilisen összeállítható kérdőív többféle űrlapelem alkalmazásával
  • egymástól függő kérdések, kérdéscsoportok
  • több ezer főből álló célcsoport pontos felmérése

Megvalósítás

  • egyszerűen kezelhető adminisztrációs felület
  • tetszőleges számú és felépítésű kérdőív
  • egyszerre több kérdőív futtatható, dedikált elérhetőséggel
  • Excel formátumban importálható és exportálható célcsoport, automatikus dedikált URL generálással
  • Excel formában exportálható élő kimutatások
  • Adatvizualizáció az élő kimutatásokról

SCA

Belső ügymenet-támogató rendszer tervezése és fejlesztése, amelyben a munkatársak belső fejlődését felmérő és elősegítő modulok mellett fontos szerepet kapott az automatikus geolokációval történő kategorizálható partnernyilvántartás is.

Ügyféligény

  • hat területet lefedő komplex ügymenet támogató és nyilvántartó rendszer létrehozása
  • több szintű, flexibilisen alakítható jogosultságkezelés
  • teljesen mobilbarát kialakítás, minimális adatforgalom igénnyel
  • a lehető legflexibilisebb adatszerkezet kialakítása
  • az ügyfél munkatársaival maximálisan együttműködő automatizált rendszer
  • adminisztrátorok által bármikor lekérhető paraméterezhető, tetszőleges szempontból szűrhető riportok

Megvalósítás

  • könnyen kezelhető és átlátható online felület
  • flexibilisen alakítható adatrögzítési felületek és kimutatási formátumok
  • kategorizálható partnernyilvántartás automatikus geolokációval
  • automatikus adatkezelés
  • terméknyilvántartás
  • forgalomfigyelés
  • a forgalom alapján meghatározott számítások elvégzése
  • paraméterek alapján szűrhető statisztika és kimutatás automatikus elkészítése,
  • Excel formátum export
  • marketingeszközök ellenőrzése
  • a partnerek marketingvállalását ellenőrző és támogató modul
  • a munkatársak belső fejlődését felmérő és elősegítő modulok
  • szoftveres eszköz biztosítása a felmérések számára
  • dedikált szerveren, biztonsági megoldások
  • Eseményszintű rendszernaplózás