Online kommunikáció

Social media

Napjainkra a böngészési szokásokat egyértelműen a közösségi média csatornái határozzák meg. A különböző platformok (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram…stb.) jól harmonizálhatók, egymás kiegészítő platformjaiként funkcionálnak. Használatukkal tovább erősíthető az online jelenlét. Mivel a kereskedelmi szempontból fontos célcsoport tagjai aktív social media felhasználók, a megfelelő jelenléttel fokozható a márkahűség. A márkaoldalak ügyfélszolgálati funkciót is betöltenek, és ez lehetővé teszi a célcsoporttal való közvetlen kommunikációt. A kötetlen, kétoldalú kommunikáció azonban veszélyeket hordoz magában, erre az elmúlt évekből számtalan példa akad.

Kapcsolódó referenciáink

Facebook kommunikáció

Facebook kommunikációt 3 alappillérre építjük. Márkaoldalakat üzemeltetünk, rendszeres posztolásokkal tájékoztatjuk a rajongókat, közvetlenül kommunikálunk velük. Applikációkat fejlesztünk, különböző játékokat, alkalmazásokat melyekkel szintén növelhető a rajongói bázis. Ezek mellett pedig jól targetált PPC hirdetésekkel erősítünk rá egy-egy Facebook márkaoldal vagy kampány sikerére. Rajongókat viszont nem vásárolunk, márkaoldalainkhoz elkötelezett, releváns rajongók csatlakoznak.

Kapcsolódó referenciáink

Leadgenerálás

A leadgenerálás komplex tevékenység, többféle elem, megfelelő kombinációja és összhangja hozza meg a sikert. A különböző hirdetési és marketing lehetőségeket úgy kombináljuk egymással, hogy azok egymást erősítve hozzanak minél több érdeklődőt és vásárlót! Költséghatékony vevőszerzés – Mérhető eredmények. Ez a leadgenerálás!

Kapcsolódó referenciáink

E-DM levelek

Az online marketing hatékony része a hírlevél és az egyedi eDM. Az összetett adatbázisok segítségével a célcsoport pontosan targetálható, költséghatékony és eredménye pontosan mérhető. Vállaljuk hírlevél sablon, vagy egyedi E-dm tervezését az adott cég, termék vagy kampány arculatához igazítva és biztosítjuk a különböző böngészőkön történő egységes megjelenést. Az elkészítés és tesztelés után a hírlevelet saját hírlevél küldő rendszerünkön keresztül küldjük ki.

Kapcsolódó referenciáink

PPC Kampányok

A PPC (pay-per-click) hirdetések esetében a hirdető nem a megjelenésért, hanem az oldalára irányuló kattintásokért fizet. A költségek így tervezhetővé válnak, az eredmények és a konverzió jól mérhető. Az AdWords és a Facebook szofisztikált hirdetési rendszere, nagyon pontos targetálást tesz lehetővé. Ez az önmagában is hatékony hirdetési forma az integrált kampányok nagyszerű kiegészítője lehet.

Kapcsolódó referenciáink

Banner Kampányok

Az online hirdetések között még mindig a banner az egyik legelterjedtebb eszköz. A stratégiai tervezés során meghatározzuk a kampány céljaihoz leginkább illő médiumokat a költségkerethez igazítva. A médiafoglalás, a master banner tervezésén, a mutációk elkészítésén túl szakembereink folyamatosan figyelemmel kísérik a kampány alakulását. A lefutást követően elkészítik a kampányjelentést, összegezve a fontos következtetéseket, eléréseket, konverziókat.

Kapcsolódó referenciáink

Kampány menedzsment

Stratégiai tervezés

kampányok költségvonzata általában magas, ésszerű elvárás, hogy ez az összeg ne kidobott pénz legyen, segítségével elérjük a célokat. A sikeres kommunikációt csak egy jól átgondolt stratégiai terv garantálja. Tervezéskor kitűzzük a célokat, vizsgáljuk a piacon elfoglalt pozíciót, a konkurenciát és meghatározzuk az alapvető kommunikációs elveket. Ezek mentén határozzuk meg a kampány elemeit, állítjuk össze a média mix-et, majd médiavásárlással biztosítjuk a felületeket. Ismerjük a legújabb kommunikációs felületeket, segítünk kiválasztani elhelyezkedésben és típusában is a legmegfelelőbbet. Kapcsolati tőkénk segítségével a legkülönfélébb online, print, televíziós és rádiós, illetve outdoor megoldásokat biztosítjuk kedvező feltételekkel. Az integrált kommunikációban hiszünk és minden esetben a leghatékonyabb kampánymegoldásokat javasoljuk.

Kapcsolódó referenciáink

Kreatív koncepció

A kreatív koncepció hordozza az üzenetet, alapozza meg a kampány sikerességét, az egységes és hatékony kommunikációt. Ez az ötlet, motívum közvetíti az üzenetet a megadott célcsoport felé, felkeltve annak érdeklődését. Ez a kampány szinte leglényegesebb összetevője. A stratégiailag átgondolt koncepció tervezése során figyelembe vesszük a médiumokat, több verziót dolgozunk ki, amiket layoutok elkészítésével mutatunk be.

Kapcsolódó referenciáink

Média

Teljes körű szolgáltatást nyújtunk médiatervezés és -vásárlás területén is. Legyen az közterület, print, TV, rádió vagy online kampány, kapcsolatrendszerünkön keresztül megtaláljuk legkedvezőbb felületet és a legkedvezőbb ajánlatot. A médiafelületek tervezését a stratégiához igazítva végezzük, törekedve a célcsoport lehető legteljesebb eléréséhez. Jól átgondolt médiatervezéssel jelentősen növelhető a kampány hatékonysága és csökkenthetők a költségei. A kampány tervezésnél törekszünk a médiatípusok közötti átjárás biztosítására.

Kapcsolódó referenciáink

PR

A hagyományos marketing megoldásokat nagyszerűen kiegészíti, erősíti a PR tevékenység. A PR a szervezet kommunikációjának, ezáltal hírnevének gondozása, ismertségének növelése, fenntartása. A kommunikáció célja, hogy cége, terméke és környezete közt egy jó kommunikációs kapcsolat, bizalmi légkör alakuljon ki,  és maradjon meg tartósan. A stratégiai tervezés lépései után olyan ötletekkel és átfogó tervvel tudjuk segíteni külső vagy belső kommunikációját, mely lehetővé teszi, hogy cége vagy szervezete még nagyobb ismertségre, alkalmazottai vagy ügyfelei részéről pedig elkötelezettebb bizalomra tegyen szert.  A PR nem ismer határokat, tervezéskor igényekhez igazítva felhasználunk print és online médiát, közösségi médiát, közterületet, de akár a vírusmarketing fogásait is bevetjük.

Kapcsolódó referenciáink

Webfejlesztés

Webdesign

Az online megjelenés alapja egy szépen kivitelezett, átgondoltan felépített weboldal. Napjaink információs zaja mellett a felhasználók néhány másodperc után megítélik az oldalt, ha nem találják meg, amit keresnek, hamar továbbállnak. A layout tervezés során a látványra, a hangulatra és a funkcionalitásra helyezzük a hangsúlyt. Fontos hangsúlyozni, hogy minden általunk tervezett web layout reszponzív, megfelelően jelenik meg minden mobil eszközön. Az ergonómiai tervezés során meghatározzuk a vizuális hierarchia egyértelműségét. Az új weboldalak tervezése mellett, vállaljuk meglévő oldalak áttervezését, redesignját is.

Kapcsolódó referenciáink

Külföldi adaptáció

A multinacionális vállalatok esetében általában nincs szükség új weboldal fejlesztésére, ilyenkor a központi oldal nyelvi lokalizálása történik. Az összetett munka során külföldi ügynökségekkel, fordítóirodával és a hazai képviselettel együttműködve adaptáljuk a corporate- vagy micrositeot, figyelembe véve a speciális karakterek sajátosságait.

Kapcsolódó referenciáink

Webfejlesztés

A layout megtervezése után a weboldal elkészítésének következő lépése a sitebuild és a fejlesztés. Mindig az ügyfél igényei alapján kialakított webes megoldásokat kínálunk. Statikus megoldásaink az állandó tartalom megjelenítésére szolgálnak, folyamatosan frissülő tartalom esetén viszont dinamikus megoldásra van szükség, ebben az esetben az ügyfél adminisztrációs felületen keresztül menedzselheti a tartalmat. Igény szerint kínáljuk saját ARMADILLO CMS rendszerünket vagy nyílt forráskódú motorokat. Legyen szó alapszintű weboldalról, komplex portálról, microsite-ról vagy landing page-ről, minden általunk fejlesztett weboldal a keresőoptimalizálás szempontjai alapján készül. Szoros együttműködésben az ügyféllel, a teljes folyamatot kézben tartva működünk.

Kapcsolódó referenciáink

Augmented reality

A viszonylag új technológia segítségével kiterjeszthetjük a hagyományos marketing megoldások lehetőségeit. Túlzás nélkül állítható, hogy ez a jövő marketingje, számtalan látványos lehetőséget tartogat melyek garantáltan megragadják a figyelmet. A brand erősítésén túl hozzáadott értékük is magas (PR, marketing, social media), virulensen terjednek. Az Augmented és Virtual reality megoldások során a hagyományos offline anyagokhoz tudunk digitális tartalmat rendelni!

Kapcsolódó referenciáink

Mobil alkalmazásfejlesztés

Az okostelefonok korszakát éljük, ahol a mobileszközök teljes értékű számítógépek és a kommunikáció szerves részévé váltak. A nem helyhez kötődő kommunikáció számos új lehetőségét kihasználva, sok esetben érdemes mobil alkalmazást fejleszteni. Az igényfelméréstől, tervezéstől kezdődően az Android, iOS és Windows8 platformokra történő fejlesztésen át a különböző App storekba (Google Play, AppStore, Windows Market) való feltöltésen keresztül az alkalmazás keresőoptimalizálásig menedzseljük a folyamatot.

Kapcsolódó referenciáink

Arculattervezés

Brandépítés

A termék vagy szolgáltatás magas színvonala még nem biztosíték arra, hogy ezt a fogyasztóknak is átjön. A vásárló elsősorban megérzései, hangulatai, érzelmei alapján dönt. A brandépítés célja, hogy a potenciális vevő tudatalattijára hassunk: adott termékhez vagy szolgáltatáshoz hozzárendelünk érzelmeket, gondolatokat, ezzel keltve fel érdeklődését.

A brand erősítését az arculati szabályok következetes betartásával érhetjük el és időszakos kampányokkal fokozhatjuk.

Kapcsolódó referenciáink

Kis- és nagyarculat készítés

A hatékony kommunikáció és az egységes megjelenés csak tudatosan megtervezett arculattal érhető el. Az arculatot a logóhoz, a célcsoporthoz, a cég identitásához igazítjuk. Mindez megjelenik a névjegykártyán, levélpapíron, borítékon, e-mail fejlécen, weboldalon, csomagoláson, de a hirdetésekben is. A koncepció mentén, következetesen kidolgozott arculat egységességet, bizalmat, erőt és professzionalistást sugároz, ezzel növelve a cég értékét.

Kapcsolódó referenciáink

Logó tervezés

logó grafikai motívum, a vállalat vizuális jelképeként továbbmutat egy emblémánál. Informál, minőséget közvetít, képviseli a cég értékeit. A hozzáértő kezek által tervezett logó és arculat jellemzője a koncepcionális látásmód, és a különböző felhasználási területeken való alkalmazhatóság. A logóterveket a termékhez vagy szolgáltatáshoz igazítjuk, figyelembe véve a cég filozófiáját, értékeit. Az arculat kialakításának első lépése a logó megtervezése.

Kapcsolódó referenciáink

Arculati kézikönyv kodifikálás

logó és az arculat kialakítása után nagyon fontos azok következetes használata. Az arculati kézikönyvben a megjelenési szabályokat, alkalmazásokat, tiltásokat rögzítjük. Részletezzük, hogyan, milyen formában, milyen közegben használható a cégnév, logó, az arculati elemek. Ezzel tudjuk biztosítani az egységes és következetes megjelenést, mely hozzájárul a cég értékéhez. Az általunk arculati kézikönyvben, előre egyeztetett struktúra szerint kodifikáljuk a cég vizuális szabályait, csak így érhető el az egységes, következetes megjelenés. Az arculati kézikönyv terjedelmét, kidolgozottságának fokát az ügyféllel történő egyeztetés határozza meg.

Kapcsolódó referenciáink

Grafikai tevékenység

Kreatív tervezés

kreatív tervezés a leginkább látványos és kétségtelenül a legnehezebb része a grafikai tevékenységnek. Sokszor a semmiből kell terveznünk, más esetekben igazodni kell az arculati kötöttségekhez, mindezt koncepcionális látásmóddal, az ügyfél elképzelései szerint. Olykor művészi, néha modern, célratörő, letisztult megoldásokkal, ahogyan a márka és az üzenet, a megrendelő, illetve a média típusa kívánja, figyelembe véve a gyártási eljárásokat. A kreatív tervezés – legyen az szórólap, banner vagy kreatív koncepció – mindig az egyik legnagyobb hangsúlyt kapja munkánk során. 

Kapcsolódó referenciáink

Nyomdai előkészítés

Egy nyomtatott termék elkészítésének tervezést követő lépése a nyomdai előkészítés. Az átfogó fogalom minden olyan folyamatot takar, ami elősegíti, hogy egy ötletből, kreatív anyagból konkrét és kézzelfogható termék legyen. Folyamata során a tervből elkészítjük a nyomdakész anyagot, figyelembe véve a gyártási sajátosságokat. A szövegek betördelése mellett a képek színbontását, korrekcióit is elvégezzük, ezt követi a korrektúraforduló és a nyomtatófájl elkészítése. Az összetett folyamat sok hibalehetőséget hordoz magában, ezért a többszörösen ellenőrizve gondosan végezzük.

Kapcsolódó referenciáink

Tipográfia

tipográfia betűkkel foglalkozó szakma és művészeti ág, az információ megjelenítésének szabályrendszere. Célja esztétikus és célnak megfelelő írásképet kialakítani a különböző betűtípusok, családok és szabályrendszer alkalmazásával. A fogalom a nyomtatott médiából származik, az online világban manapság méltatlanul kevés figyelmet kap. Egy jól tipografált kiadványesztétikai összhangot teremt, elveit a kreatív tervezéssorán figyelembe kell vennünk.

Kapcsolódó referenciáink

Online grafika

Az egységes online jelenlét kiemelkedően fontos és ezt a grafikai elemeknek is tükröznie kell. Minden megjelenésben igazodni kell az arculathoz, a fogyasztók számára egyértelművé és azonosíthatóvá kell tenni a közvetíteni kívánt üzenetet, az identitást. A weboldal megjelenése mellett, fontos a Facebook tabok és alkalmazások, a fogadó és landing oldalak, a prezentációk és hírlevelek grafikai megjelenése is.

Kapcsolódó referenciáink

Produkció

Nyomdai kivitelezés

Nekünk is célunk, hogy elgondolásából konkrét és igényes nyomtatott termék, kiadvány készüljön. Hogy ez valóban létrejöjjön, ahhoz szakmai és nyomdatechnikai ismeretek kellenek. Ügynökségünk számos különböző profilú nyomdával áll kapcsolatban, ezért az igényekhez igazodva digitális, ofszet, rotációs technológiát egyaránt tudunk javasolni. A célnak megfelelő legoptimálisabb gyártási módot választjuk, tanácsot adunk a paraméterek (formátum, papírtípus stb.) meghatározásában is. Gyártás előtt ellenőrizzük a kapott anyagokat, kiszűrjük a lehetséges hibákat, a teljes gyártási folyamatot kézben tartjuk, egészen a kiszállításig. Partnerkapcsolatainknak köszönhetően mindezt versenyképes áron tudjuk kínálni.

Kapcsolódó referenciáink

Dekoráció

A dekoráció is a márka vagy cég identitását tükrözi, ezért illeszkednie kell az arculathoz. Széleskörű grafikai és gyártói tapasztalatainknak köszönhetően nem csak dekorációs anyagok tervezését, de gyártását és felhelyezését is vállaljuk, legyen az nyomtatott falmatrica, üvegfólia, útbaigazító táblarendszer vagy plasztikus betűfelirat, vagy akár világító doboz, totemoszlop, vagy homlokzati dekoráció. Kiemelkedő figyelmet kell fordítani a rendezvénydekorációra, az autódekoráció pedig az egyik leghatékonyabb brand erősítő reklámmegoldás.

Kapcsolódó referenciáink

Fotózás

A minket körülvevő világ elsősorban vizuális érzékeinkre hat. Egy jól komponált fotó vagy mozgókép sokkal többet ér, mint bármilyen szöveg, jobban megragadja a figyelmet és pillanatok alatt képes a versenytársak termékeitől való megkülönböztetésre. Nagyon fontos, hogy a kommunikációs anyagokban igényes fényképek és videók szerepeljenek, professzionális megjelenést kölcsönözzenek számunkra. Minden cég megítélését kedvezőtlenül érinti, ha kommunikációs anyagain sablonos stockfotók, vagy igénytelen képek szerepelnek, Ön ne essen ebbe a hibába!

Kapcsolódó referenciáink

Film

Kutatások bizonyítják, hogy az ember a kép és hang együttes alkalmazásával közölt információra a legfogékonyabb. Az image vagy reklámfilm nem csak pozitív képet sugall, építi a brandet és bevétel-növekedést is eredményezhet. Akár TV-spotra, webvideóra vagy a céget, terméket bemutató image filmre van szükség, versenyképes áron és rövid határidővel készítjük azt el, teljes körű digitális utómunkával. Munkáink során a megrendelő igényeit, ötvözzük a kreativitásunkkal, az aktuális trendekkel és a legújabb technikai megoldásokkal.

Kapcsolódó referenciáink