Arculat és marketingstratégia

Armadillo
2021.04.27.
Új arculatot és belföldi marketingstratégiát készített Hévíz számára az Armadillo.

A turizmust sújtó nehéz időszakot Hévíz a kommunikáció megújítására használta fel, amihez az Armadillo reklámügynökség nyújtott segítséget.

Elsődlegesen egy modernebb és fiatalosabb logó megalkotása és ez által egy Hévízre látogató fiatalosabb közönség elérése volt a cél, a meglévő célcsoport megtartása mellett. Az új stratégia fő üzenetei között nagyobb hangsúlyt kapott a fitt életszemélet – kihasználva a természet nyújtotta lehetőségeket -, a „négyévszakosság”, az élménygarancia, valamint a szabadidő-sportolási lehetőségek kiemelése.

Art Directori szemmel: friss arculat a természettel összhangban

„A jól ismert tavirózsa szimbólumot – amely évtizedek óta Hévíz jelképeként él a belföldi turizmus és a gyógyfürdők iránt érdeklődők fejében – mindenképp meg akartuk tartani, de természetesen a kortárs trendeknek megfelelően csavartunk is rajta egyet. A vízcseppek, amelyek a rózsa szirmait alkotják, és a kékeszöld árnyalatok egyaránt a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, ezzel is erősítve az egyik fő marketingüzenetet: Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben” – foglalta csokorba az új arculatot Szőke Ildikó, az Armadillo Art Directora.

Ahol megéri lassítani

Az új marketingstratégiában Hévíz mint a „slow” mozgalom hazai központja jelenik meg, ahol a fiatalabb, középkorú, aktív célközönség kiszakadhat a mindennapok rohanásából. Az eddigi kommunikáció alapjait képező egészségkultúra és wellness mellett az új tervekben már nagyobb hangsúllyal jelenik meg a fitt életszemlélet, a gasztroturizmus és a szabadidősport, a minden évszakban változatos programlehetőség, például az új kihívás a Hévíz 4Próba, mely a pandémia okán 2022-ben tud majd bemutatkozni.

Pálffy Tamás, a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: „Hévíz az ország egyik legrégebbi és legfontosabb fürdővárosaként magyarok generációinak szívében foglal el kiemelt helyet. Erre az erős alapra szerettünk volna építeni és megmutatni, hogy „mi van a tavon túl” Hévízen és környékén. Ehhez átfogó, friss szemléletű marketingstratégiára volt szükségünk, és egy olyan arculatra, amely egy fiatalosabb, egészségtudatos célközönség számára is szeretetmárkává teszi Hévízt”.

,,A város turisztikai szereplőinek tapasztalatait és az Armadillo csapatának külsős szakmai szemlétét ötvözve, szoros együttműködéssel sikerült egy olyan komplex tervet megalkotnunk, amelyből úgy gondoljuk, Hévíz és környéke egyaránt profitálni fog” – folytatta a turisztikai szakember.

Az Armadillo turisztikai projektjéről így cikkeztek a hazai lapok:

kreativ.hu: Arculatának megújítására használta fel a leállást Hévíz

zaol.hu: Csavartak egyet a tavirózsán

travelo.hu: Megújult arculattal várja a nyitást Hévíz

turizmusonline.hu: Hévíz új arculattal nyit, és célba veszi a fiatalokat

heviz.hu: Az új megjelenés mellett a város teljes marketingstratégiája is friss elemekkel bővült

csodasbalaton.hu: Hévíz friss arculattal, új kommunikációs stratégiával várja a nyitást

turizmus.com: Megújult arculattal várja a nyitást Hévíz

…és még hosszasan sorolhatnánk.

Ha megtetszett és felvennéd velünk a kapcsolatot, akkor itt tudsz írni: armadillo@armadillo.hu

Bejegyzés megosztása
Hasonló bejegyzések
Az Instagram mint videós platform? Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az Instagram változásairól
Nagy változáson ment keresztül az utóbbi időben az egyik legnépszerűbb közösségi platform:…
Mit tehetünk a munkahelyi kiégés ellen?
Október 10. a lelki egészség világnapja, de mi az Armadillo-nál nemcsak ezen…
Elköteleződött rajongók és növekvő márkaismertség: ezt nyújtja a Spotify marketing!
A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok…
NFT-re épülő ügyfél­programok
Bár az NFT-k körüli hype még javában tart, és a marketplacek rogyásig…