Az Armadillo felel a Segafredo közösségi kommunikációjáért

Armadillo
2021.08.04.
Osztrák ügynökségtől veszi át a márka Facebook és Instagram lokális kommunikációját és hirdetési stratégiáját az Armadillo.

Olasz hangulat költözött az Armadillo római-parti irodájába, ugyanis az ügynökség július 1-től kezdte meg együttműködését az egyik legismertebb nemzetközi kávémárkával, a Segafredo Zanettivel. A kreatív ügynökség több olasz márkán is dolgozik, a gépjármű és háztartási nagygépek mellé érkezett a kávémárka.

A Segafredo mára már a világ 110 országában van jelen, és Magyarországon is kimagasló az ismertsége, ám a cég Facebook és Instagram kommunikációval eddig magyar reklámügynökség még nem foglalkozott. 

Az Armadillo kellően nyitott, proaktív és gördülékeny hozzáállással rendelkezett ahhoz, hogy az ügynökségi ajánlatok tetejére kerüljenek

„A Segafredo Zanetti új, online jelenléttel kapcsolatos irányelvei alapján fókuszba kellett helyeznünk a lokális tartalmak megjelenítését is a social media platformjainkon. Ilyen téren erősítésre volt szükség, így a feladatot fontos volt olyan helyi reklámügynökségre bízni, aki érti a magyar felhasználók szokásait és viselkedését. Célul tűztük ki továbbá a – korábban kizárólag központi, generikusabb – tartalmak felpezsdítését, a minőségi interakciók számának emelését, illetve a szponzorált kampányok nagyobb hangsúlyhoz juttatását. Úgy gondolom, kommunikációnk ezen szintlépése márkaerősítésünk elengedhetetlen kulcsa. Amire szükség is van, mivel a Segafredo az utóbbi években – a fogyasztói igényekre helyesen reagálva – növekvő ütemben áll elő friss és időszerű termékekkel. A brand felé nyitó fiatalabb célcsoportok szimpátiája pedig kiváltképp fontos számunkra. Az Armadillo kellően nyitott, proaktív és gördülékeny hozzáállással rendelkezett ahhoz, hogy az ügynökségi ajánlatok tetejére kerüljenek. A hasonló értékrenddel és kultúrával bíró referenciáik, illetve külön kiemelve azt, ahogy speciális igényeinket azonnal olvasták, határainkra pedig példaértékűen reagáltak: döntésünkben megerősítettek. A kávé iránti közös szenvedély pedig már csak a hab volt a tortán” – mesélte Borbély Renátó, a Segafredo Zanetti Hungária Kft. Marketing Coordinatora, SCA Certified Barista.

Tartalomgyártás, kampányok, hirdetések

Az együttműködés nyomán az Armadillo feladata lesz a Segafredo lokális tartalmainak létrehozása a Facebook és az Instagram felületeire, a közösségi oldalainak napi szintű menedzselése, kampányok és játékok tervezése, valamint a közösségimédia-hirdetések optimalizálása.

Nem titkolt cél, hogy az Armadillo az olasz márka-partnerkapcsolataival, további üzletágak és kommunikációs szolgáltatások bevonásával – influencerekreklámfilmek, kisfilmek, események, kommunikációs kampányok – későbbiekben azonnali segítséget nyújthat a Segafredonak a „fiatalítás-projektben”.

Bejegyzés megosztása
Hasonló bejegyzések
Mit tehetünk a munkahelyi kiégés ellen?
Október 10. a lelki egészség világnapja, de mi az Armadillo-nál nemcsak ezen…
Elköteleződött rajongók és növekvő márkaismertség: ezt nyújtja a Spotify marketing!
A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok…
NFT-re épülő ügyfél­programok
Bár az NFT-k körüli hype még javában tart, és a marketplacek rogyásig…
Miben rejlik a TikTok sikere?
A világon a legtöbbet letöltött applikáció tavaly a minivideós TikTok volt. A…