Egyesült az Armadillo és az ArvaliCom

Armadillo
2021.06.23.
A 20 éves múltra visszatekintő Armadillo és a 10 éve működő ArvaliCom kommunikációs ügynökség csapatai egyesültek, és hosszú távú stratégiai együttműködés keretein belül közösen folytatják tevékenységüket. Az integráció érinti a FollowMe és az Influencerek.hu brandeket is, amely az influencer marketing piacán hoz létre egy erősebb szervezetet.

A stratégiai szövetség célja egymás erősségeinek kihasználása, a szolgáltatások minőségének fejlesztése és a növekedés maximalizálása. A létrejövő szervezet így azon kevés közepes méretű ügynökséggé vált, ahol a méretre jellemző rugalmasság komplex, integrált kommunikációs szolgáltatással párosul. Az egyesített csapat tevékenységi köre átfogja a reklám, a márkaépítés, a PR, az employer branding, az online marketing, a közösségi média, a grafikai tervezés, a webfejlesztés, illetve a videó készítés és az influencer marketing területeit.

Teljeskörű marketing outsourcing

A két cég az operatív folyamatokat is harmonizálta, így az egyesített csapat ezentúl nagyobb létszámmal, közös elvek mentén, magasabb szerveződési szinten szolgálja ki ügyfeleit a stratégiai tervezéstől a végrehajtásig, a teljeskörű marketing outsourcing-ig egyaránt. A két cég egyesített kommunikációs tanácsadói árbevétele 2020-ban elérte a 350 millió forintot.

„Kevés olyan közepes méretű ügynökséget ismerek, amely elérte ezt a mérettartományt, és ebben képes integrált és minőségi szolgáltatásokat nyújtani multinacionális és középvállalatoknak egyaránt, ráadásul a nemzetközi ügynökségi árszint alatt – véli Karvalics Attila, az ArvaliCom alapítója. Szerinte nő az igény a marketing kiszervezés iránt, ahol egy integrált ügynökség gyakran költséghatékonyabban, magasabb szinten és rugalmasabban képes támogatni olyan dinamikus cégek növekedését, amelyeknek nem kell így az egyre bonyolultabb marketing szakmai feladatokat házon belül megoldani és csapatukat állandóan skálázni, igazítgatni.

Most már úgy dolgozunk, mintha együtt kezdtünk volna

„Izgalmas időszakon vagyunk túl. Az áprilisi indulásnál sok kérdésre nem voltak meg a határozott válaszok, de az őszinte, nyitott hozzáállásnak köszönhetően mostanra kezd kibontakozni egy megújult, korszerűbb működési modell. Az elmúlt időszak egyértelművé tette számomra a változásra való képesség fontosságát, hogy sok olyan dolgot el kell engednünk, ami eddig megszokott volt, természetesen az alapértékeink megtartása mellett. Most már úgy dolgozunk, mintha együtt kezdtünk volna, és egyértelműen érzékelhetőek a pozitív hozadékai ennek a lépésnek” – teszi hozzá Bartha Péter, az Armadillo tulajdonosa, ügyvezetője.

„Izgalmas időszakon vagyunk túl. Az áprilisi indulásnál sok kérdésre nem voltak meg a határozott válaszok, de az őszinte, nyitott hozzáállásnak köszönhetően mostanra kezd kibontakozni egy megújult, korszerűbb működési modell. Az elmúlt időszak egyértelművé tette számomra a változásra való képesség fontosságát, hogy sok olyan dolgot el kell engednünk, ami eddig megszokott volt, természetesen az alapértékeink megtartása mellett. Most már úgy dolgozunk, mintha együtt kezdtünk volna, és egyértelműen érzékelhetőek a pozitív hozadékai ennek a lépésnek” – teszi hozzá Bartha Péter, az Armadillo tulajdonosa, ügyvezetője.

Bejegyzés megosztása
Hasonló bejegyzések
Az Instagram mint videós platform? Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az Instagram változásairól
Nagy változáson ment keresztül az utóbbi időben az egyik legnépszerűbb közösségi platform:…
Mit tehetünk a munkahelyi kiégés ellen?
Október 10. a lelki egészség világnapja, de mi az Armadillo-nál nemcsak ezen…
Elköteleződött rajongók és növekvő márkaismertség: ezt nyújtja a Spotify marketing!
A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok…
NFT-re épülő ügyfél­programok
Bár az NFT-k körüli hype még javában tart, és a marketplacek rogyásig…