A stratégiai szövetség célja egymás erősségeinek kihasználása, a szolgáltatások minőségének fejlesztése és a növekedés maximalizálása. A létrejövő szervezet így azon kevés közepes méretű ügynökséggé vált, ahol a méretre jellemző rugalmasság komplex, integrált kommunikációs szolgáltatással párosul. Az egyesített csapat tevékenységi köre átfogja a reklám, a márkaépítés, a PR, az employer branding, az online marketing, a közösségi média, a grafikai tervezés, a webfejlesztés, illetve a videó készítés és az influencer marketing területeit.
Teljeskörű marketing outsourcing
A két cég az operatív folyamatokat is harmonizálta, így az egyesített csapat ezentúl nagyobb létszámmal, közös elvek mentén, magasabb szerveződési szinten szolgálja ki ügyfeleit a stratégiai tervezéstől a végrehajtásig, a teljeskörű marketing outsourcing-ig egyaránt. A két cég egyesített kommunikációs tanácsadói árbevétele 2020-ban elérte a 350 millió forintot.
„Kevés olyan közepes méretű ügynökséget ismerek, amely elérte ezt a mérettartományt, és ebben képes integrált és minőségi szolgáltatásokat nyújtani multinacionális és középvállalatoknak egyaránt, ráadásul a nemzetközi ügynökségi árszint alatt – véli Karvalics Attila, az ArvaliCom alapítója. Szerinte nő az igény a marketing kiszervezés iránt, ahol egy integrált ügynökség gyakran költséghatékonyabban, magasabb szinten és rugalmasabban képes támogatni olyan dinamikus cégek növekedését, amelyeknek nem kell így az egyre bonyolultabb marketing szakmai feladatokat házon belül megoldani és csapatukat állandóan skálázni, igazítgatni.
Most már úgy dolgozunk, mintha együtt kezdtünk volna
„Izgalmas időszakon vagyunk túl. Az áprilisi indulásnál sok kérdésre nem voltak meg a határozott válaszok, de az őszinte, nyitott hozzáállásnak köszönhetően mostanra kezd kibontakozni egy megújult, korszerűbb működési modell. Az elmúlt időszak egyértelművé tette számomra a változásra való képesség fontosságát, hogy sok olyan dolgot el kell engednünk, ami eddig megszokott volt, természetesen az alapértékeink megtartása mellett. Most már úgy dolgozunk, mintha együtt kezdtünk volna, és egyértelműen érzékelhetőek a pozitív hozadékai ennek a lépésnek” – teszi hozzá Bartha Péter, az Armadillo tulajdonosa, ügyvezetője.
„Izgalmas időszakon vagyunk túl. Az áprilisi indulásnál sok kérdésre nem voltak meg a határozott válaszok, de az őszinte, nyitott hozzáállásnak köszönhetően mostanra kezd kibontakozni egy megújult, korszerűbb működési modell. Az elmúlt időszak egyértelművé tette számomra a változásra való képesség fontosságát, hogy sok olyan dolgot el kell engednünk, ami eddig megszokott volt, természetesen az alapértékeink megtartása mellett. Most már úgy dolgozunk, mintha együtt kezdtünk volna, és egyértelműen érzékelhetőek a pozitív hozadékai ennek a lépésnek” – teszi hozzá Bartha Péter, az Armadillo tulajdonosa, ügyvezetője.