Kiderült, mi volt a Westend előtt a rejtélyes konténerben

Armadillo
2021.05.21.
Welcome Back Future graffitivel ellátott konténer jelent meg a Westend bejárata előtt. A Fiat 500e rendhagyó bevezető kampánya indult ezzel, melyet az Armadillo reklámügynökség tervezett és kivitelezett.

Az új, elektromos Fiat 500-as bevezetése nem a megszokott termékbevezető kampányok forgatókönyvét követte. Egy régi barát érkezett meg Budapestre, egyenesen a jövőből. Már nagyon vártuk, mégsem tudtuk pontosan, mire számítsunk. Erre a titkokkal teli várakozásra, a nyomozás élményére építette fel kampányát az Armadillo és megbízója, a Fiat Magyarország.

Kreatív koncepció

Egy esős reggelen rejtélyes konténer jelent meg a WestEnd előtt, a környéket pedig titokzatos üzenetek lepték el: „Létezik reinkarnáció?”, „Lehet az etikus esztétikus?”, „Lehet egy gondolatból mozgalom?” A járdába inverz graffitiként beletisztított feliratok hamarosan a konténerre is felkerültek: a Hősökből ismert Mentha fújta rá őket, egy óriási „Welcome Back Future” graffitivel együtt.

A kampányból természetesen azok sem maradtak ki, akik épp nem jártak a Nyugati környékén: egyre több influencernél bukkantak fel rejtélyes fadobozok, amelyben a nyomok mind egy titokzatos helyszínre, egy titokzatos konténerre utaltak. A környezettudatos életmódjáról ismert Eke Angéla mellett olyan sztárok hívták közös nyomozásra a követőiket, mint Rákóczi FeriTóth Gabi vagy Nagy Bogi.

Az Armadillo gerillázta be a Nyugati térre az új, elektromos Fiat 500-at

Csütörtökön végül lehullt a lepel: a konténerben a legendás Fiat 500-as reinkarnációja, a Fiat 500e elektromos modell lapult. A legújabb családtagot a Fiat 500 Club együtt ünnepelte: régi és új, klasszikus és modern „reinkarnációk” gyűltek a Nyugati térre köszönteni az 500e-t.

500 perc egy 500-asban

Nem kampánybejelentő lenne, ha a történet itt véget is érne, hiszen a java még csak most jön: néhány szerencsés influencer 500 percre megkapja a legújabb 500e modellt, hogy testközelből tapasztalja meg a jövőt.

„Ha kimondjuk a szót: jövő, az mindenkiben elindít valamit, akár egy érzelmi reakciót, akár konkrét vágyakat, célokat. Ezt a játékot szerettük volna mozgásba hozni a kampánnyal: az izgalommal teli várakozást, amikor nem tudjuk mi jön, de abban biztosak vagyunk, hogy nagyon szeretnénk, ha már itt lenne.  És most végre meg is érkezett. A Stellantis Group, és azon belül is a Fiat Magyarország már régóta partnerünk, így tudtuk, hogy nyitottak lesznek az ötleteinkre, és mernek kilépni a megszokott keretekből.  A közös gondolkodás eredménye egy nagyon szerethető kampány lett” – mondta el Sass Dani, az Armadillo Creative Directora.

Bejegyzés megosztása
Hasonló bejegyzések
Mit tehetünk a munkahelyi kiégés ellen?
Október 10. a lelki egészség világnapja, de mi az Armadillo-nál nemcsak ezen…
Elköteleződött rajongók és növekvő márkaismertség: ezt nyújtja a Spotify marketing!
A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok…
NFT-re épülő ügyfél­programok
Bár az NFT-k körüli hype még javában tart, és a marketplacek rogyásig…
Miben rejlik a TikTok sikere?
A világon a legtöbbet letöltött applikáció tavaly a minivideós TikTok volt. A…