Az influencer (marketingkommunikációs) rendezvénynek már évekkel ezelőtt – az Armadillo influencer üzletág indulásakor – komoly szerepet szántunk. A meetup mára nem csak beért, kedvelt eseményé nőtte ki magát.Fontosnak tartjuk, hogy ne csak tervezzük az influencer kampányokat, beszéljünk is róla, megosszuk szakmai tapasztalatainkat, megmutassuk azokat a szakembereket, influencereket, olykor celebeket, akik az újkori tömegkommunikáció meghatározó szereplői – annak minden előnyével és hátrányával együtt. Mert a megosztottság nem minden esetben rossz.
Kajdi Csaba Cyla és a Trollfoci is vendégünk volt
A nyáron debütáló Armadillo Meetup első alkalmán Szabó Levente Zsolt, a Trollfoci egyik alapítója, Kajdi Csaba „Cyla”, a Visage modellügynökség tulajdonosa, Kiss Anna pszichológus és Szarka Dorottya dietetikus beszélgetett a házigazda Sass Danival az influencerek szerepéről a marketingmixben, és a tevékenységükkel kapcsolatos veszélyekről, tévhitekről.
Update
A megnövekedett érdeklődésre való tekintettel a december 11-i esemény már új helyszínen, a Szinbád Közösségi Iroda és Rendezvénytérben várja az érdeklődőket. Az „Újkori tömegkommunikáció, ahogy a legnagyobbak csinálják” című rendezvény célja, hogy a milliós eléréssel rendelkező hírességeket közelebb hozza az érdeklődőkhöz, és az elhangzó történetekkel, kulisszatitkokkal egyszerre szórakoztassa a jelenlévőket, ugyanakkor tanítson is nekik valamit a tömegkommunikáció legfrissebb trendjeiről.
Schobert Norbi (Norbi Update) – bár önmagát már nem így definiálná – az ország első számú fitneszguruja, egyben sikeres üzletember. Facebook oldalát több mint 1,3 millió ember kedveli, és személyes brandje 100-nál is több franchise üzlettel rendelkezik. Az elmúlt 20 évben egy ország követte az ő és családja útját a sikerhez, azonban ez az út nem volt zökkenőmentes; a buktatókról is mesél majd Norbi.
Pamkutya
Osbáth Norbert neve még nem mindenkinek lehet ismerős, de ha azt mondjuk, hogy ő a Pamkutya Bélája, akkor máris rengeteg ember látja maga előtt a narancssárga kabátos, napszemüveges fiatalembert. Ha újkori tömegkommunikációról van szó, ő sem maradhat ki a meghívottak közül, hiszen az Osbáth testvérpár által üzemeltetett Pamkutya a második olyan hazai Youtube csatorna, amely elérte az 1 millió feliratkozót. Ez már önmagában hatalmas szám, de látva a srácok folyamatos fejlődését, ez még közel sem a történet vége! Hogy végül miért vállalták fel a valódi nevüket, mi a népszerűségük titka, és milyen terveik vannak a jövőre nézve, az mind kiderül december 11-én!
OMSZÉDOK és Győrfi Pál
De ha mindez még nem lenne elég, a hagyományos média és a YouTube legnagyobbjai mellett a broadcast világából is érkezik egy húzónév. Győrfi Pált mindenki az Országos Mentőszolgálat szóvivőjeként ismerte meg, majd egyre több showműsorban tűnt fel, sokszor családjával együtt. A mentősöknek amellett, hogy évente több mint 1 millió riasztást fogadnak, és naponta életeket mentenek, a PR-juk is legendás. Egy tavalyi lakossági felmérés során 80 százalékos lett bizalmi indexük, OMSZÉDOK nevű videósorozatuk pedig a napokban ezüst Prizma Kreatív díjat nyert. Hogyan lett egy mentős szóvivőből népszerű televíziós személyiség? Kik és hogyan dolgoznak az OMSZ marketingjén? Az érdeklődők ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak a 2. Armadillo Meetupon.
Az Armadillo meetup egy laza, szakmai, szórakoztató est lesz, ahol „kötetlen hangulatban ismerjük meg szereplőinket, akiket igyekszünk alaposan kifaggatni titkaikról, munkájuk hátteréről, személyes történeteikről”. Az est házigazdája, műsorvezetője Sass Dani, az Armadillo kreatívigazgatója.Az eseményre december 11-én, 18 és 20 óra között kerül sor a Szinbád Közösségi Iroda és Rendezvénytérben. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött; a jelentkezni ezen az email címen lehet december 6-ig.