Blog

munkahelyi kiégés

Mit tehetünk a munkahelyi kiégés ellen?

Október 10. a lelki egészség világnapja, de mi az Armadillo-nál nemcsak ezen a napon, hanem egész évben figyelünk a mentális egészségünkre. …
pizzame spotify

Elköteleződött rajongók és növekvő márkaismertség: ezt nyújtja a Spotify marketing!

A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok a márkák, akik most kezdenek el hirdetni a platformon, nagy eséllyel elkerülhetik a konkurenciáikat. …
nftre-epulo-ugyfelprogramok

NFT-re épülő ügyfél­programok

Bár az NFT-k körüli hype még javában tart, és a marketplacek rogyásig vannak pixelgrafikákkal, nagy részük értéktelen, és jó eséllyel el fog tűnni a süllyesztőben. Az NFT témaköre azonban sokkal több ennél. Virtuális objektumokat összekapcsolni fizikai értékekkel rendkívül izgalmas lehetőségeket …
miben-rejlik-a-tiktok-sikere-tiktok-hirdetes-tiktok-ugynokseg

Miben rejlik a TikTok sikere?

A világon a legtöbbet letöltött applikáció tavaly a minivideós TikTok volt. A föld lakosságának több mint a fele használ rendszeresen – olykor napi 2,5 órát eltöltve – social media platformot. …
uj-nyomvonal-a-mediaban

Új nyomvonal a közösségi médiában

Egy kommunikációs ügynökség életében mindig kiemelten fontos, hogy a partner milyen briefet ad, de talán ennél is fontosabb, hogy az ügynökség milyen kommunikációs irányokkal reagál erre – és hogy ezek miként újítják meg a kommunikációt a social platformokon. …
header-adomany

Teherautónyi adományt gyűjtött a rászorulóknak az Armadillo

Az Armadillo december elején hirdette meg Adományozz az Armadillóval! CSR-kampányát. Elhatároztuk, hogy munkatársaikkal, partnereinkkel összefogva szebbé tesszük néhány rászoruló karácsonyát. Ami ezután következett, arra mi sem számítottunk. …