Blog
Az Instagram mint videós platform? Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az Instagram változásairól
Nagy változáson ment keresztül az utóbbi időben az egyik legnépszerűbb közösségi platform: egyre nagyobb szerepet kapnak a videós tartalmak. …
Mit tehetünk a munkahelyi kiégés ellen?
Október 10. a lelki egészség világnapja, de mi az Armadillo-nál nemcsak ezen a napon, hanem egész évben figyelünk a mentális egészségünkre. …
Elköteleződött rajongók és növekvő márkaismertség: ezt nyújtja a Spotify marketing!
A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok a márkák, akik most kezdenek el hirdetni a platformon, nagy eséllyel elkerülhetik a konkurenciáikat. …
NFT-re épülő ügyfélprogramok
Bár az NFT-k körüli hype még javában tart, és a marketplacek rogyásig vannak pixelgrafikákkal, nagy részük értéktelen, és jó eséllyel el fog tűnni a süllyesztőben. Az NFT témaköre azonban sokkal több ennél. Virtuális objektumokat összekapcsolni fizikai értékekkel rendkívül izgalmas lehetőségeket …
Miben rejlik a TikTok sikere?
A világon a legtöbbet letöltött applikáció tavaly a minivideós TikTok volt. A föld lakosságának több mint a fele használ rendszeresen – olykor napi 2,5 órát eltöltve – social media platformot. …
Új nyomvonal a közösségi médiában
Egy kommunikációs ügynökség életében mindig kiemelten fontos, hogy a partner milyen briefet ad, de talán ennél is fontosabb, hogy az ügynökség milyen kommunikációs irányokkal reagál erre – és hogy ezek miként újítják meg a kommunikációt a social platformokon. …