Armadillo CSR: több száz rászorulónak gyűjtött adományt az Armadillo

Armadillo
2020.12.22.
55 adománydoboz – nagyságrendileg 110 rászoruló megsegítése – volt a cél, végül ennek háromszorosát érte el az Armadillo a karácsonyi adománygyűjtő akciójával.

„Minden doboz számít – nekünk mindez csupán egy apró kedvesség, egy kis figyelem, a rászorulóknak azonban hatalmas öröm!” – üzenettel szervezte meg 2021-es karácsonyi adománygyűjtő társadalmi felelősségvállalás (CSR) programját az Armadillo.

Az ügynökség CSR-kampánya december elején kezdődött, és a kitűzött cél 55 adománydoboz összegyűjtése volt. Ezt a célt december közepére sikerült is elérni, sőt, december 22-ig megháromszorozni, így az adományok karácsony előtt két nappal elindulhattak a rászorulók felé, hogy szebbé tegyék több száz hátrányos helyzetű ember karácsonyát.

„Nagy öröm számunkra, hogy évről évre ilyen sikeres az Armadillo adománygyűjtő akciója, hogy ennyi barátunk áll az ügynökség mellé” – mondta Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója. „Szerencsére nem csak mi értettük a társadalmi felelősségvállalás fontosságát: kollégáink mellett a munkatársainkhoz közel álló magánemberektől is rengeteg felajánlást kaptunk – jóval többet, mint azt gondoltuk, emiatt az adománygyűjtést a tervezett időpontban nem is tudtuk befejezni.  Egy ilyen nehéz, kihívásokkal teli év után jól esik látni az önzetlen segítséget, összefogást, melynek csupán egy, de annál nemesebb célja van: segíteni másokon.”

Az adománydobozokban helyet kaptak tartós élelmiszerek, játékok, könyvek, meleg ruhák, melyeket a Magyar Máltai Szeretetszolgálathoz juttatott el az Armadillo. Az ügynökség nem először gyűjt karácsonyi ajándékokat a rászorulók számára, tavaly is sikeres adománygyűjtést szerveztek, mely során teherautónyi csomag gyűlt össze.

Az Armadillo CSR-programjáról beszámolt a DigitalHungary és a bdpst24.hu is.

Bejegyzés megosztása
Hasonló bejegyzések
Az Instagram mint videós platform? Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az Instagram változásairól
Nagy változáson ment keresztül az utóbbi időben az egyik legnépszerűbb közösségi platform:…
Mit tehetünk a munkahelyi kiégés ellen?
Október 10. a lelki egészség világnapja, de mi az Armadillo-nál nemcsak ezen…
Elköteleződött rajongók és növekvő márkaismertség: ezt nyújtja a Spotify marketing!
A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok…
NFT-re épülő ügyfél­programok
Bár az NFT-k körüli hype még javában tart, és a marketplacek rogyásig…