A FrissBox ma még kevésbé ismert, de hát pont azért vannak a márkabevezető kampányok, hogy a semmiből előtörve hamar nagy népszerűségnek örvendjenek. Ebben pedig az influencerek gyors és hatékony segítséget tudnak nyújtani – ez vezérelte ügynökségünket, amikor elkezdtük tervezni a FrissBox kommunikációs influencer kampányát.
Egészséges étel, egészséges kampány Sass Dani szakmai szempontjai alapján
A vállalkozás nemzetközi szinten LifeBox néven vált ismertté, hazánkban FrissBox néven kerül bevezetésre. A LifeBox/FrissBox egészséges ételeket szállító start-up.
Érdekesség és büszkeség az Armadillo számára, hogy az ételek és összetevők kombinációját Wolher Veronika táplálkozási szakértő mellett Sass Dani gasztroszakértő – az Armadillo kreatív igazgatója, az influencer üzletág (influencerek.hu) vezetője – szakmai szempontjai alapján készítik el.
„A FrissBox az egészség és a finom ízek szeretetéből született. Többféle menüt kínálnak, így megfelelve a különböző igényeknek és életmódnak. Az ételek kizárólag friss alapanyagokból készülnek, a menük 28 napig nem ismétlődnek, egész napra 5 különböző fogást biztosítva (reggeli, snack1, ebéd, snack2, vacsora). Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a környezettudatosságra is, csomagolásaiktól például a védett fák, erdők biztonságban is maradnak” – mondta Sass Dani.
Influencer kampány Magyarország legismertebb influencereivel
A márka magyarországi (jelenleg budapesti) bevezetését az Armadillo influencer tevékenységgel 2021. június óta segíti, tehát amióta megkezdték az ételkiszállítást Budapesten.
Ahogyan minden influencer kampányunknál, itt is a hitelesség volt a legfontosabb. A FrissBox brand personával rezonáló influencereket kerestünk, akikkel PR és fizetett kampányokat kivitelezünk.
Az elmúlt 4 hónapban mikro és makro influencerek követőit céloztuk Instagram és Facebook posztokkal, storykkal, amelyeket Youtube videókkal támogatunk. A PR-kommunikációs együttműködésbe eddig 24 influencert bíztunk meg, szeptembertől pedig 8 ismert magyarországi influencerrel folytatódik a FrissBox influencer kampánya. Hazánk legismertebb influencerei közül részt vesz a kampányban Kajdi Csaba Cyla, Nagy Dani, Szabados Ági, Debreczeni Dóri, de a gamer-youtuber Nagy Beni is.
Szóval friss kampányt főzött ki Sass Dani gasztroszakértő kreatívigazgatónk.