Kajdi Csaba, Nagy Dani és Debreczeni Dóra az Armadillo friss(box) influencer kampányában

Armadillo
2021.10.04.
…és még sokan mások persze. Több mint harmincan. Az Armadillo reklámügynökség influencer kampánnyal támogatja a FrissBox magyarországi bevezetését, melyben munkatársunk, Sass Dani gasztro-, marketingkommunikációs és influencer énje is benne van ÍZig vérig.

A FrissBox ma még kevésbé ismert, de hát pont azért vannak a márkabevezető kampányok, hogy a semmiből előtörve hamar nagy népszerűségnek örvendjenek. Ebben pedig az influencerek gyors és hatékony segítséget tudnak nyújtani – ez vezérelte ügynökségünket, amikor elkezdtük tervezni a FrissBox kommunikációs influencer kampányát.

Egészséges étel, egészséges kampány Sass Dani szakmai szempontjai alapján

A vállalkozás nemzetközi szinten LifeBox néven vált ismertté, hazánkban FrissBox néven kerül bevezetésre. A LifeBox/FrissBox egészséges ételeket szállító start-up.

Érdekesség és büszkeség az Armadillo számára, hogy az ételek és összetevők kombinációját Wolher Veronika táplálkozási szakértő mellett Sass Dani gasztroszakértő – az Armadillo kreatív igazgatója, az influencer üzletág (influencerek.hu) vezetője – szakmai szempontjai alapján készítik el.

„A FrissBox az egészség és a finom ízek szeretetéből született. Többféle menüt kínálnak, így megfelelve a különböző igényeknek és életmódnak. Az ételek kizárólag friss alapanyagokból készülnek, a menük 28 napig nem ismétlődnek, egész napra 5 különböző fogást biztosítva (reggeli, snack1, ebéd, snack2, vacsora).  Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a környezettudatosságra is, csomagolásaiktól például a védett fák, erdők biztonságban is maradnak” – mondta Sass Dani.

Influencer kampány Magyarország legismertebb influencereivel

A márka magyarországi (jelenleg budapesti) bevezetését az Armadillo influencer tevékenységgel 2021. június óta segíti, tehát amióta megkezdték az ételkiszállítást Budapesten.

Ahogyan minden influencer kampányunknál, itt is a hitelesség volt a legfontosabb. A FrissBox brand personával rezonáló influencereket kerestünk, akikkel PR és fizetett kampányokat kivitelezünk.

Az elmúlt 4 hónapban mikro és makro influencerek követőit céloztuk Instagram és Facebook posztokkal,  storykkal, amelyeket Youtube videókkal támogatunk. A PR-kommunikációs együttműködésbe eddig 24 influencert bíztunk meg, szeptembertől pedig 8 ismert magyarországi influencerrel folytatódik a FrissBox influencer kampánya. Hazánk legismertebb influencerei közül részt vesz a kampányban Kajdi Csaba CylaNagy DaniSzabados ÁgiDebreczeni Dóri, de a gamer-youtuber Nagy Beni is.

Szóval friss kampányt főzött ki Sass Dani gasztroszakértő kreatívigazgatónk.

Bejegyzés megosztása
Hasonló bejegyzések
Az Instagram mint videós platform? Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az Instagram változásairól
Nagy változáson ment keresztül az utóbbi időben az egyik legnépszerűbb közösségi platform:…
Mit tehetünk a munkahelyi kiégés ellen?
Október 10. a lelki egészség világnapja, de mi az Armadillo-nál nemcsak ezen…
Elköteleződött rajongók és növekvő márkaismertség: ezt nyújtja a Spotify marketing!
A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok…
NFT-re épülő ügyfél­programok
Bár az NFT-k körüli hype még javában tart, és a marketplacek rogyásig…