A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok a márkák, akik most kezdenek el hirdetni a platformon, nagy eséllyel elkerülhetik a konkurenciáikat.
aMekor a pizza és a zene találkozik
Idén nyáron mi is elindítottuk első Spotify kampányunkat, ahol a Pizza Me nyereményjátékát népszerűsítettük. A budapesti bulizók kedvence, a Pizza Me kifejezetten jó forgalmat generál a Budapest Parkban, állandó résztvevőként a Park látogatói is jól ismerik. Innen jött az ötlet, hogy a koncertélményt szorosabban kössük össze, a Pizza Me-vel. Hol is lehetne jobban népszerűsíteni egy ilyen nyereményjátékot, ha nem a legnépszerűbb zene-streaming szolgálatónál?
A márkák Spotify-jelenléte hozzájárul ahhoz, hogy kapcsolatot tartsanak a közönségükkel a közösségi oldalakon túl is. Megfelelő stratégiával a platform remekül alkalmas arra, hogy közelebb kerüljenek a márkák a fiatalokhoz, akiket egyedi playlistekkel szórakoztathatnak, miközben a zenén keresztül erősíthetik a márka személyiségét is.
A hitelesített Spotify profilokkal a márkák számtalan playlistet létrehozhatnak, melyek szolgálhatnak promóciós vagy brand-népszerűsítő célokat egyaránt. A Pizza Me nyereményjátékában például olyan magyar előadók zenéi kerültek fel a listára, akik a nyáron koncertet adtak a Budapest Parkban, de a Pizza Me új pizzájának népszerűsítéséhez is létrehoztunk egy ahhoz illő lejátszási listát. A playlisteket lehet hirdetni a Spotifyon is, de a közösségi média platformokon is egyszerűen megoszthatók, népszerűsíthetők és egyedi, QR-kódhoz hasonlító kódokat is létrehozhatunk. A kampány során a Spotifyon több mint 500.000 alkalommal jelent meg a hirdetésünk, és 160.000-nél is több felhasználót értünk el a tartalmakkal.
Hirdess a Spotifyon!
A Spotifyon audiokampányokkal is támogathatjuk a márkák kommunikációját: ezzel olyan felhasználókat érthetünk el, akik nem prémium előfizetéssel használják a platformot. Ez körülbelül 500.000 felhasználót jelent.
A Spotifyon jelenleg még kevés márka hirdet, így ezen a platformon még könnyen meg lehet előzni a konkurenciákat, ráadásul az elérhető felhasználók száma is nő. Mi az Armadillonál mindig szívesen alkalmazunk új, fiatalos megoldásokat, a Spotify kampányokkal pedig könnyedén elérhetjük a márkák tágabb célközönségét is, a márkák lejátszási listái pedig növelhetik népszerűséget, a márkaismertséget és az elköteleződést is.