A Salvus Gyógyvíz az integrált kampányának influencer kommunikációját a teljeskörű marketing szolgáltatásokat végző Armadillo marketing ügynökség csapatára bízta. Az Armadillo influencer üzletága, az influencerek.hu ezzel egy újabb olyan influencer kampányt indított, amelyben Magyarország legismertebb influencerei, a top influencerek vesznek részt.
Influencer kampány brief – váljék egészségünkre fiatalon is
Kiknek, kikhez szól a Salvus? Mielőtt belekezdtünk, picit közvéleményt kutattunk.
A Salvusról az a „tévhit” terjedt el ugyanis, hogy a termék az idősek gyógyvize. Tény, jellemzően az 50 feletti korosztály fogyasztja (jelenleg), miközben felgyorsult és stresszes életvitelünknek köszönhetően már fiatalabb korban egészségünkre válna. A lakosság 55%-a küzd ugyanis refluxhoz kapcsolódó kellemetlen tünetekkel, melyek kiváltói gyakran a stresszes, rohanó, helytelen életmódból fakadó szokások, mint az étkezések kihagyása, a gyorsételek fogyasztása és a túlzott kávéfogyasztás.
Ebből adódóan egyértelművé vált a feladat: a Salvus szó kapcsán először a sztereotípiát kell ledöntenünk (csak a betegek és az idősek fogyasztják), majd a márkát közelebb kell hoznunk a fiatalabb generációhoz. Egyszóval fiatalítani és népszerűsíteni kellett.
A Salvus története
Bükkszék változatos természeti környezetben lévő üdülőfalu, a Bükk hegység nyugati lábánál, a Tarna völgyének peremén fekszik. Itt kerül kitermelésre 540 m mélyről a hazánkban egyik legnépszerűbb, 40 °C hőmérsékletű Salvus Gyógyvíz. Ez a gyógyvíz tette országosan ismertté a községet. Nem árt tudni: a Salvus Gyógyvíz a nagy oldott ásványi sótartalmú, alkáli-hidrogén-karbonátos-kloridos, brómos-jodidos gyógyvizek csoportjába tartozik.
A világon egyedülálló
Összetételét tekintve a világon egyedülálló, igen magas összes oldott anyag tartalmú (22.989 mg/l) gyógyvíz. Az anionok közül kiemelkedő mennyiségű a hidrogén-karbonát, amely a többi összetevővel komplex hatást kifejtve a vizet az egyik legkülönösebb tulajdonságú gyógyvízzé teszi. A Salvus Gyógyvízben oldott halogénelemek az egészséges emberek számára is jó hatásúak.
Természetes megoldás
A Salvus Gyógyvíz természetes megoldás a gyomorpanaszok enyhítésére. A márka szakemberei hangsúlyozzák: nem kell egyből gyógyszerhez nyúlni, ugyanis a Salvus palackozott gyógyvíz jótékony hatással van az emésztőrendszerre, az alábbi tünetek azonnali enyhítésére: gyomorégés, émelygés, hányinger, puffadás, teltségérzet, gyomortáji nyomás.
Influencer kampánytervezés
Az első körös kutatásokból kiderült: számtalan háztartásban kap helyet a gyógyvíz. A hangsúlyt ezért arra helyeztük, hogy az influencerek mutassák meg, vállalják fel, hogy a mindennapi stresszes élet természetes támogatója a Salvus.
Fontosnak tartottuk – és a kampány további részében tartjuk – azt a fajta kommunikációt, melyben a híres magyar influencerek személyes példájukon, életvitelükön keresztül beszélnek a márkáról. Természetesen a kampány végső célja a vásárlás.
Magyarországi top influencerek a Salvus kampányában
Magyarország legismertebb hiteles influencereit kerestük meg. Azokat a véleményvezéreket, akik a fiatal korosztály körében autentikusan át tudják adni azt az üzenetet, hogy a felgyorsult, rohanó világunkban a Salvus Gyógyvíz számukra is rengeteg jótékony hatással bír.
Influencers
Till Attila: Tillánál főképp a megelőzés a fontos, pörgős életvitele miatt része az életének a Salvus.
Szabó Zsófi: Zsófi is jól ismeri már a terméket a gyomorra tett jótékony hatása miatt, újabban inhalál is vele.
Nyári Dia: Diát terhessége során segítette végig a termék, a kismamák gyomorégésére is jó megoldás a Salvus.
Gianni Annoni: az ismert gasztroszakembernek egy jó nagy ebéd után mindig segíti az emésztését egy kis Salvus víz.
Kovács Patrícia: szakmájából fakadóan hangszálai egészségének megőrzése érdekében inhalál a termékkel, de bátran ajánlja korosztályának gyomorpanaszok enyhítésére is.
Kampányidőszak
A kampány augusztus elsején indult és év végéig tart. Az ismert influencerek Facebookon és Instagramon kommunikálnak. A Salvus influencer kampány sikere Sass Dani (kreatív igazgató és influencer üzletágvezető) mellett Hajdu Brigittának (Influencer Account Manager) és Sóvári Márknak (Influencer Project Coordinator) köszönhető.
Azt már tudjuk, hogy a Salvus Gyógyvíz milyen mélyről – 540 méterről – tör fel, de hamarosan azt is megtudhatjuk, hogy milyen magasra!