Új nyomvonal a közösségi médiában

Armadillo
2022.01.12.
Egy kommunikációs ügynökség életében mindig kiemelten fontos, hogy a partner milyen briefet ad, de talán ennél is fontosabb, hogy az ügynökség milyen kommunikációs irányokkal reagál erre – és hogy ezek miként újítják meg a kommunikációt a social platformokon.

A Michelin immáron 4. éve szavazott bizalmat az Armadillo marketing ügynökségnek a hazai social media tartalmak készítésére. Igazán érdekes, ugyanakkor nehéz feladat is ez, hiszen egy olyan iparágban kommunikálunk nap mint nap, ahol – ennyi év után – nagyon nehéz izgalmas és új üzeneteket hozni. A behatárolt téma azonban sosem lehet akadálya a kreativitásnak!

A közösségi média tartalmak új generációja

2022-ben a Michelin bedobja a sziklát a hazai abroncsgyártók social media tengerébe, ugyanis olyan új irányzatok mentén kezdték el megvalósítani a kommunikációjukat, amelyek sokkal inkább az érzelmekre hatnak. Az új irány megtalálásában pedig az Armadillo is hatalmas szerepet játszik, hiszen folyamatosan gyártjuk a kreatív tartalmakat, melyek nemcsak szövegükben, de képileg is egészen új vonalon indulnak el. Az első kreatívok már el is készültek, ezekből spoilerezünk most!

A Michelin social media kommunikációs projekt csapata az Armadillo kommunikációs ügynökségnél:

  • Restyánszki Attila – Digital Content Architect
  • Szabó Orsolya – Graphic Designer
  • Sánta Bianka – Head of Social Media
  • Pozsgai Donát – Copywriter Intern
  • Kolda Máté – Account Executive
Bejegyzés megosztása
Hasonló bejegyzések
Az Instagram mint videós platform? Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az Instagram változásairól
Nagy változáson ment keresztül az utóbbi időben az egyik legnépszerűbb közösségi platform:…
Mit tehetünk a munkahelyi kiégés ellen?
Október 10. a lelki egészség világnapja, de mi az Armadillo-nál nemcsak ezen…
Elköteleződött rajongók és növekvő márkaismertség: ezt nyújtja a Spotify marketing!
A Spotify hazai piacán még nem túl nagy a reklámzaj, így azok…
NFT-re épülő ügyfél­programok
Bár az NFT-k körüli hype még javában tart, és a marketplacek rogyásig…