A Michelin immáron 4. éve szavazott bizalmat az Armadillo marketing ügynökségnek a hazai social media tartalmak készítésére. Igazán érdekes, ugyanakkor nehéz feladat is ez, hiszen egy olyan iparágban kommunikálunk nap mint nap, ahol – ennyi év után – nagyon nehéz izgalmas és új üzeneteket hozni. A behatárolt téma azonban sosem lehet akadálya a kreativitásnak!
A közösségi média tartalmak új generációja
2022-ben a Michelin bedobja a sziklát a hazai abroncsgyártók social media tengerébe, ugyanis olyan új irányzatok mentén kezdték el megvalósítani a kommunikációjukat, amelyek sokkal inkább az érzelmekre hatnak. Az új irány megtalálásában pedig az Armadillo is hatalmas szerepet játszik, hiszen folyamatosan gyártjuk a kreatív tartalmakat, melyek nemcsak szövegükben, de képileg is egészen új vonalon indulnak el. Az első kreatívok már el is készültek, ezekből spoilerezünk most!
A Michelin social media kommunikációs projekt csapata az Armadillo kommunikációs ügynökségnél:
- Restyánszki Attila – Digital Content Architect
- Szabó Orsolya – Graphic Designer
- Sánta Bianka – Head of Social Media
- Pozsgai Donát – Copywriter Intern
- Kolda Máté – Account Executive