Employer branding
Építs saját munkáltatói márkát!
A hiteles és ismert márka magához vonzza a tehetséges munkavállalókat. Egy következetesen felépített munkáltatói márka segítségével könnyebbé válik a toborzás és a munkaerő megtartása – így rengeteg energia, idő és pénz spórolható meg.
Employer branding, a toborzás kiindulópontja
A karrierrel kapcsolatos döntéseinkben ugyanúgy szerepet játszik a márka hitelessége, népszerűsége és szerethetősége, mint egy termék kiválasztásakor. A munkáltatói márka építése rendkívül fontos, hosszútávon megtérülő folyamat. A tudatos employer branding segítségével nyerhetik- és tarthatják meg a cégek a legtehetségesebb munkavállalókat, és tölthetik be a folyamatosan felmerülő nyitott pozíciókat.


Versenyelőny a márkádnak
Sok munkáltató, bár ismeri az employer branding jelentőségét, mégsem használja ki az abban rejlő lehetőségeket – kevesen jelennek meg egységesen kialakított és kommunikált toborzási arculattal. Légy te az első választás a tehetséges munkavállalók listáján, és nekik köszönhetően hamarosan a piaci listákon is az élre törhetsz!
Amiben segítünk:
- Munkáltatói brandépítés: cég image kialakítása, ennek kommunikációja
- Iparági presztízs növelése: megjelenés szakmai fórumokon
- HR-kommunikáció
- PR-cikkek írása, megjelentetése
- Social media kommunikáció: LinkedIn
Fontos, hogy:
- A cégnek pozitív hírneve legyen az iparágon belül (cég image)
- Következetesen felépített megjelenése, arculata legyen
- Legyen jelen a szakmai fórumokon (szaklapok, rendezvények, stb.)
- Elérhető legyen a potenciális munkavállalók számára: informatív honlap, social media kommunikáció
- A vállalati értékek meg legyenek fogalmazva, és folyamatosan legyenek kommunikálva