
A Stühmer 1868 óta készít kiváló minőségű csokoládékat és édességeket, amelyek a tradíció és innováció harmóniáját tükrözik. A márka alapértékei a tudatosság, nyitottság, magas minőség és közösség orientáltság. A Stühmer olyan márka, amely egyszerre tiszteli a hagyományokat és mer új dolgokkal kísérletezni.
Az őszi-téli kampányunk során többféle influencer együttműködéssel is népszerűsítettük a fókusztermékeiket, a szaloncukrokat.
A Stühmer kinyitotta az ikonikus csokigyárát egy napra influencerek számára, akik exkluzív módon betekinthettek a kulisszák mögé, megismerhették a szaloncukor készítésének lépéseit. Részletes “Hogyan készül?” filmet készített Gyetván Csaba színész, műsorvezető is.
A kampányt olyan népszerű médiaszemélyekkel támogattuk, mint Törőcsik Dani, Sydney Van Den Bosch, vagy Szilágyi Szilvi, akik saját szemszögükből hozták közelebb a márkát, a követőikhez.
Az influencer aktivitással 2,5 milliós elérést sikerült generálnunk.