Press releases

Márka monitor

Megújulás alatt az Armadillo

Az elmúlt időszak változásai és trendjei arra ösztönözték az ügynökséget, hogy átgondolja eddigi szervezeti működését.
Portfolio sajtómegjelenés

Párhuzamos világ épül: új típusú gazdagság születik, teljesen átalakulás várható

Bartha Péter, az Armadillo tulajdonos- ügyvezetőjének véleménycikke
bdpst24

Több száz rászorulónak gyűjtött adományt az Armadillo

55 adománydoboz – nagyságrendileg 110 rászoruló megsegítése – volt a cél, végül ennek háromszorosát érte el az Armadillo a karácsonyi adománygyűjtő akciójával.
Képkivágás

Az Armadillo tervezi a Salvus influencer kampányát

A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy a termék az idősek gyógyvize. Tény, jellemzően az 50 feletti korosztály fogyasztja, miközben felgyorsult és stresszes életvitelünknek köszönhetően már fiatalabb korban egészségünkre válna.
termalonline

Influencerekkel népszerűsítik a Salvus gyógyvizet

Az Armadillo ügynökség influencer üzletága, az influencerek.hu készíti a Salvus gyógyvíz első integrált márka kampányának influencer kommunikációját.
kreatív sajtómegjelenés

Új ételszállítónak indul bevezető kampány

Az egészséges ételekben utazó Frissbox bevezető influencer kampányát az Armadillo brandjéhez tartozó influencerek.hu csapata végzi.
DigitalHungary sajtómegjelenés

Életet mentő kampányon dolgozik az Armadillo

Az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található full service ügynökség feladata volt.
mahu

Hátrányos helyzetű intézményeknek segít az Armadillo

Több, mint egymillió forint értékben segít hátrányos helyzetű intézményeknek az Armadillo Kreatív Ügynökség most zárult saját CSR-programjával. Több intézmény is meglepetésekkel távozott az állófogadással egybekötött záróeseményről.
onbrands-logo

Olasz meló

A kreatív ügynökség több olasz márkán is dolgozik, a gépjármű és háztartási nagygépek mellé érkezett a kávémárka.
Márka monitor

Az Armadillo felel a Segafredo közösségi kommunikációjáért

A full-service reklámügynökség osztrák ügynökségtől veszi át a márka lokális Facebook- és Instagram- kommunikációját és hirdetési stratégiáját.
kreatív sajtómegjelenés

Közösen folytatja az Armadillo és az Arvalicom

A két ügynökség összebútorozott, és közös vezetés alatt működnek tovább, de cégjogilag nem egyesültek.
zaol

Hévíz új arculattal és kommunikációval készül az újranyitásra

A szakmai kihívás mellett fontos volt a projekt érzelmi szála is, hiszen egy nehéz helyzetbe került iparágról beszélünk – szögezte le Arany Gábor, az Armadillo reklámügynökség operatív igazgatója.
mmo-logo

Magyar sikertörténetekkel kampányolnak

A szójátékkal fűszerezett – Compassador – ambassador (Jeep Compass – ambassador kampány) kampányt az Armadillo Kreatív Ügynökség tervezte és a minőségi tartalomra építette. Olyan magyar sikertörténeteket kerestek, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára.
Márka monitor

Jeep: az idei SuperBowl alatt taroló reklámfilmet gondolta újra az Armadillo

„Tudtuk, hogy Bruce Springsteent nem lehet überelni, de szerettünk volna mi is ráfűzni a Jeep már most ikonikus reklámjára. Marsalkó Dávid márkanagykövet szájából pedig egy olyan témát éreztünk hitelesnek, amely valóban húsba vágó nemcsak a zenésztársadalom, hanem mindannyiunk számára” – fogalmazott Sass Dani, az Armadillo Creative Directora.
kreatív sajtómegjelenés

Arculatának megújítására használta fel a leállást Hévíz

A város kommunikációjának újraszabásán az Armadillo dolgozott.
csodalatosmagyarorszag

Hévíz megújult arculattal és kommunikációval készül a nyitásra

Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben” – mondta el az új arculatról Szőke Ildikó, az Armadillo marketingügynökség Art Directora.
telex-logo

A Fidesz megszólítaná a fiatalokat, de influenszerekkel ez nem lesz egyszerű

A politikai influenszerkampányokról megkérdeztünk több további ügynökséget is. Arany Gábor, az Armadillo Design igazgatója szerint olyat régen, még az influenszerek megjelenése előtt is láttunk, hogy egy-egy ismert ember, véleményvezér odaállt egy-egy politikai párt mellé.
turizmus-logo

Megújult arculattal várja a nyitást Hévíz

Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben”– mondta el az új arculatról Szőke Ildikó, az Armadillo marketingügynökség art directora.
mmo-logo

Rengeteg adományt gyűjtött az Armadillo

Az Armadillo marketing ügynökség december elején hirdette meg Adományozz az Armadillóval! CSR-kampányát.
mmo-logo

Gasztrofilmeket készített az Armadillo

Receptvideók, kisfilmek, sztárvendégek az Armadillo gyártásában a Toman Diet számára. Rövid idő alatt több mint 50 kisfilmet készített az Armadillo Tomán Szabina, az RTL Klub „Cápák között” műsorának vállalkozója számára. A hangsúly a közös főzés élményén volt.
mediapiac_com

Palkonyai gasztrokalandot népszerűsít az Armadillo

A rendhagyó körülmények miatt mindennél fontosabb a kommunikáció, a valós hazai turisztikai kommunikáció, látható, hogy minden szónak, üzenetnek fillére pontos hatása van” – mondta Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója.
mediapiac_com

3D virtuális kiállítást fejlesztett az Armadillo

2008 óta minden tavasszal a szegedi REÖK-ben ünneplik a kortárs magyar művészetet, ahol a képzőművészeti élet fontos szereplői mutatkoznak be alkotásaikkal.
mediapiac_com

Az Armadillo készítette a Szegedi Szabadtéri Játékok 2021-es arculatát

A kulturális fesztivál jövőre lesz 90 éves, ennek apropóján frissítette arculatát.
mediapiac_com

Új ügyfél az Armadillonál

Két hónapos kiválasztási folyamat végén nyerte el a Hungerit Valdor közösségi médiakommunikációjára kiírt projektet.
mediapiac_com

Cunamiként csap be a nappaliba az online marketing

Miközben alig van olyan ágazat, amit ne érintene negatívan a koronavírus miatti vészhelyzet, látni kell azt is, hogy lehetnek nyertesei is – mondja az Armadillo reklámügynökség operatív igazgatója, Arany Gábor.
mediapiac_com

Új ügyfelek az Armadillónál

A kreatív ügynökséget választotta a Michelin és a Delamaris is.
mediapiac_com

Fogyásra épülő közösségi médiát tervez Norbi – jelentette be az Armadillo meetupján

Az Armadillo rendezvényén a tömegkommunikáció buktatóiról, sikerekről és kudarcokról beszélt Schobert Norbi, Osbáth Norbi – aki a Pamkutya formáció egyik fele – és Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője.
mediapiac_com

Influencerekkel edukál a SIGNAL IDUNA

Az öngondoskodásra hívja fel a figyelmet, a kampányt az Armadillo tervezte.
mediapiac_com

A Római-parton ünnepelt az Armadillo

Százfős születésnapi ügyfélpartit rendezett a húszéves reklámügynökség.
marketinginfo

Az influencer marketing legnagyobb kihívásai

Az Influencer Festival Program Hub + Nonfluencer Etikai Kódex kerekasztalon számos, az influencer marketing területén aktív ügynökség, ügyfél és influencer fogalmazta meg a témával kapcsolatos véleményét.
matrix

Influencerekről szólt a 22. Kríziskommunikáció meetup

Pazar estet élvezhettek azok, akik eljöttek a 22. találkozóra. A 2018. évi évzáró találkozón, 2018 november 27-én az influencer marketinggel kapcsolatosan hallgattunk meg érdekes előadásokat és beszélgetünk az infencer kiválasztás nehézségeiről.
mediapiac_com

Kreatívigazgatót nevezett ki az Armadillo

Az ügynökség házon belül oldotta meg a kinevezést: Sass Dani influencer-üzletágvezető pozícióból lépett előre.
mmonline

Új vezetővel erősít az Armadillo

Az ügynökség házon belül oldotta meg a kinevezést: Sass Dani influencer-üzletágvezető pozícióból lépett előre a kreatív igazgató posztra.
onbrands-logo

Kreatívigazgatót nevezett ki az Armadillo

A műsorvezetőként és influencerként is ismert Sass Dani 2017 őszén csatlakozott a Római-parti ügynökséghez influencer üzletágvezetőként. Március 1-től kreatív igazgatóként folytatja pályafutását az Armadillónál.
mediapiac_com

A Mikulás (és Rákóczi Feri) is Alfával jár

Olaszos lazaság: csavaros kedvesség és mikuláscsomag a Fiat 500-asokra, miközben kiderül, hogy a Mikulás – és Rákóczi Feri – is Alfával jár. Ünnepi minikampány az Armadillotól.
mmonline

Élményekkel kampányolt a Budmil

A Budmil fiatalokat célzó, kimondottan táskakampányt indított a nyári időszakban. A kreatív tervezéssel az online és influencer marketing terén is otthonosan mozgó Armadillo reklámügynökséget bízták meg a feladattal.
mediapiac_com

Az UV-sugárzás veszélyeire hívta fel a figyelmet a ZEISS

A kitelepüléssel egybekötött UV-védelemre épülő edukációs kampányt az Armadillo reklámügynökség tervezte.
mediapiac_com

Utcára vitte a mosást az olasz márka

Az interaktív citylight-reklámot az Armadillo tervezte. Az okos mosógép-reklám a Candy brandkampányának eleme. És valójában tényleg bárhonnan indíthatunk mosást a telefonunk segítségével.
mediapiac_com

Élményekkel kampányolt a budmil, Soma, világbajnok bűvészt is beszállt egy trükk erejéig

Az influencer kampány kreatív koncepcióját és lebonyolítását az Armadillo intézte, az outdoor és rádióreklámokat az OptiPoster.
mmonline

Interaktív OOH-kampány készült a Candynek

Az interaktív citylight-reklámot az Armadillo tervezte, célja pedig az volt, hogy a nem éppen kedvelt háztartási szokásokat szexivé tegye.
mediapiac_com

Újragondolta az influencer együttműködést az Armadillo

Compassador – ambassador – kampányt készített az Armadillo Kreatív Ügynökség a Jeepnek. A kampány sikertörténetekre és példaképekre épül.
mediapiac_com

Influencer mentorprogramot indított az Armadillo

Influencerek.hu névvel influencer ügynökséget indított az Armadillo Kreatív Ügynökség.
mmonline

Influencerekre épít az Armadillo

Az ügynökség az elmúlt fél évet kutatással és saját program kidolgozásával töltötte, amelynek eredményeként saját influencer-programot hozott létre, amelyben a hitelesség fontosabb, mint a túltolt reklám. Az influencer üzletág élére az ex Coca Colas Sass Danit igazolták le.
mediapiac_com

AR-megoldással keltett életre egy 150 éves postást az Armadillo

Az augmented reality projektet a reklámügynökség készítette a posta függetlenedésének 150 éves évfordulója alkalmából indított „Történelmet kézbesítünk” utazó kiállításához.
mediainfo.hu

Bővített az Armadillo

A Ringier Kiadó és az Oander egykori online szakemberét csábította el a kreatív ügynökség.
Képkivágás

Új üzletágat indított az Armadillo

Az Armadillo Kreatív Ügynökség az említett projekttel egy időben a kiterjesztett valóságra épülő üzletágát is elindította. „A hagyományos reklámmegoldások kezdenek megszokottá válni, egyre nehezebb az emberek figyelmét megragadni – mondta Bartha Péter, az Armadillo ügyvezetője.
szegedhu

Virtuális tárlat: világhírű szobrok a REÖK-ben

Az Armadillo Kreatív Ügynökség egyedülálló alkalmazást fejlesztett ki a Szegedi Szabadtéri Játékok felkérésére, egy olyan virtuális szoborkiállítást, amely a világ leghíresebb szobrait hozza el testközelbe.
mediapiac_com

Virtuális szoborkiállítás az Armadillotól

Kiterjesztett valóság-alkalmazást készített az ügynökség a Szegedi Szabadtéri Játékok felkérésére.
mediainfo.hu

Virtuális szoborkiállítás az Armadillotól

VR-szoborkiállítást fejlesztett a szegedi REÖK (Regionális Összművészeti Központ) részére az Armadillo Kreatív Ügynökség. Az app segítségével akár szelfizhetünk is a Dávid-szoborral.
mediainfo.hu

Az Armadillo nyerte az Exeltis tenderét

„Van, ami tervezhető, van, ami nem” szlogennel és kreatív koncepciójával az Armadillo Kreatív Ügynökség nyerte a Missee fogamzásgátló termékbevezetésére szóló tendert. A kreatívval és az üzenettel a tervezhetőséget és a nem tervezhető „kalandokat” állítottuk szembe egymással” – mondta Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója.
medicalonline

Átadták a BetegEdukációs Projektek versenyének díjait

Díjat nyert az Armadillo az Integrált betegedukációs kampány kategóriában. Október eljesén, a Gyógyszerkommunikációs konferencián Vándor Ágnes, a Professional Publishing Hungary ügyvezető igazgatója adta át a BetegEdukációs Projektek versenyének díjait.

Összefogás a gyerekek egészségéért

A Rigips „Megújul az osztályunk” Facebook-alkalmazását az Armadillo tervezte és fejlesztette. Az ügynökség feladata volt továbbá a kampány alatt a közösségi média-kommunikáció és a hirdetések optimalizálása.

Jeep és a Fiat volt a legaktívabb autós márka

A Fiat Group márkái a legaktívabbak a közösségi médiában – derült ki a Socialbakers monitoringja alapján. A Fiat Group Facebook-profiljait Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában az Armadillo Kreatív Ügynökség menedzseli, évente nagyjából 6000 posztot kezelnek a kampányok mellett – mondta Fülöp Tamás, a Fiat Group CEE Digital & CRM specialistája.
jochapress-logo

Parancsszóval ért fel az indulás

Pindroch Csabával egy jó ügyért futott az Armadillo Kreatív Ügynökség a Vivicittá futóversenyen, adományokat gyűjtöttek a Gézengúz Alapítványnak.
marketinginfo

Focival kampányol a Zeiss

A márka magyar részlegének első reklámszpotja arra helyezte a hangsúlyt, ami mindenkit érdekel, és amihez mindenki ért: a választásra és a focira.
kreatív sajtómegjelenés

Itt a Zeiss első magyar kampánya

Aktuális tartalmakkal népszerüsíti a Zeiss szemüvegeket az Armadillo ügynökség. A reklámszpotok a választás és a foci témakörében mozognak.
marketinginfo

A balesetmentes vezetést támogatja a Zeiss

Arany Gábor a Zeiss ügynökségeként dolgozó Armadillo Kreatív Ügynökség operatív igazgatója elmondta, hogy a billboard-kampányt pr- és social média aktivitás támogatja.
kreatív sajtómegjelenés

Régiós megbízást kapott az Armadillo

Armadillo lett a Fiat Group Automobiles Central & Eastern Europe közösségi médiáért felelős regionális ügynöksége, a megbízás három országra terjed.
mediapiac_com

Operatív igazgató az Armadillonál

Arany Gábort nevezte ki operatív igazgatónak az Armadillo Kreatív Ügynökség. Az ügynökségnél több újítás, fejlesztés is köthető a szakemberhez.
mediainfo.hu

Új vezető az Armadillónál

Operatív igazgatói pozíciót hozott létre az Armadillo Kreatív Ügynökség, amelyet Arany Gábor, a korábbi stratégiai vezető tölt be.