Érkezik az új smart ad group funkció a Google Ads felületre
2020. április 5.
Egy most megjelenő új funkció arra ösztönzi a Google Ads (Adwords) PPC-hirdetési szakembereit, hogy a Google mesterséges intelligenciáját használják, mintsem a saját optimalizálási stratégiájukat. Az újdonság még csak néhány fiókban érhető el, az Armadillo reklámügynökség csapata - Google partnerként - elkezdte tesztelni.
Tovább olvasom
Cunamiként tör be a nappaliba az online marketing
2020. március 25.
Miért vágják meg a márkák a reklámköltést akkor, amikor most még könnyebben juthatunk el az emberekhez? Mi sem értjük, viszont megmutatjuk, hogy másként is lehet!
Tovább olvasom
Most még fontosabb az online jelenlét
2020. március 18.
A koronavírus kockázati szintjének és terjedésének csökkentése érdekében mi is lépéseket teszünk munkatársaink és ügyfeleink védelmében, és március 16-tól kezdődően elsősorban otthonról végezzük el a feladatainkat.
Tovább olvasom
Teszteltük az új Facebook sötét módot
2020. február 7.
A régóta várt dark mode-dal együtt új layoutot is kap a Facebook desktop felülete. Összeszedtük, mi változik.
Tovább olvasom
Norbi fogyásra épülő közösségi médiát tervez – jelentette be az Armadillo influencer meetupján
2019. december 20.
Mert elege lett a Facebookból. Mint mondja, a Facebook átverte az egész világot, és nem függ többé Zuckerberg kedvétől, ellenben teljes mértékben zuckerfrei lesz.
Tovább olvasom
Többmilliós kommunikátorok az Armadillo rendezvényén
2019. december 4.
Újkori tömegkommunikáció, ahogy a legnagyobbak csinálják. Schobert Norbival, Pamkutyával és Győrfi Pállal jön a december 11-i influencer meetup!
Tovább olvasom