2019. június 6.
Manapság a kreatív ügynökségek célkeresztjében is a digitalizáció áll. Beszéljünk reklámról, filmről, közösségi médiáról, vagy webről, minden a számítógépen keresztül valósul meg. Az elmúlt két évtizedet gyökeresen megváltoztatta a digitális szemlélet, és nincsen ez másképp a kortárs művészetben sem.
Tovább olvasom
2019. május 24.
Céltudatos nők egyre többször teszik fel azt a kérdést, hogy „férfi még a férfi"? Aztán jön a következő fokozat, amikor azt fejtegetik, hogy a férfiak puhák lettek. Egy konferencián ennél is durvábban fogalmaztak: a férfiak tö…t vágták le, vagy a nők növesztettek maguknak? Ez is jól mutatja, hogyan változik a világ - és ezzel együtt a hirdetési célcsoportok is?! Oké, de akkor most hogyan is célozzunk a férfiakra?
Tovább olvasom
2019. május 22.
Nehéz dolgom van a köszöntővel. Ez az első blogbejegyzésünk, és túl sok minden jut eszembe az elmúlt időszakról. Miközben felidézem a gondolataimat és érzéseimet, félelmetesnek tűnik az a tény, hogy mennyire gyorsan repült el ez a 20 év.
Tovább olvasom