2019. augusztus 30.
Fizetős lesz a Facebook? Találtunk egy csendes frissítést, ami erre is utalhat! Bármi is álljon a frissítés hátterében, annyi biztos, hogy az elmúlt napokban a Facebook lecserélte a regisztrációs felületén lévő „Ingyenes és az is marad!” szlogent „Egyszerű és gyors!” mottóra.
Tovább olvasom
2019. augusztus 2.
Csupán egy dolog állandó: a változás. A legnépszerűbb közösségimédia-felületek, valamint a háttérben működő hirdetési platformok sok változáson estek át az utóbbi időszakban, illetve az augusztusi hónap is több újdonságot tartogat számunkra. Sorra vettük, mire számíthatunk a Facebookon, a hirdetéskezelőben, illetve az Instagramon.
Tovább olvasom
2019. július 22.
Korábbi blogbejegyzésünkben a digitális szemlélet térhódítása állt a középpontban, és ezen a vonalon továbbindulva tettem fel (nem csak) magamnak a kérdést: tényleg csak az online-nak áll a világ? Most és mindörökké?
Tovább olvasom
2019. július 11.
Egy kellemes nyári délután a Ráday utcában, limonádé a kézben, és csak úgy repkednek a poénok és a milliós követőszámok. Megálmodtuk, megcsináltuk: íme, így zajlott szakmai beszélgetésünk.
Tovább olvasom
2019. június 6.
Manapság a kreatív ügynökségek célkeresztjében is a digitalizáció áll. Beszéljünk reklámról, filmről, közösségi médiáról, vagy webről, minden a számítógépen keresztül valósul meg. Az elmúlt két évtizedet gyökeresen megváltoztatta a digitális szemlélet, és nincsen ez másképp a kortárs művészetben sem.
Tovább olvasom
2019. május 24.
Céltudatos nők egyre többször teszik fel azt a kérdést, hogy „férfi még a férfi"? Aztán jön a következő fokozat, amikor azt fejtegetik, hogy a férfiak puhák lettek. Egy konferencián ennél is durvábban fogalmaztak: a férfiak tö…t vágták le, vagy a nők növesztettek maguknak? Ez is jól mutatja, hogyan változik a világ - és ezzel együtt a hirdetési célcsoportok is?! Oké, de akkor most hogyan is célozzunk a férfiakra?
Tovább olvasom