Baljóslatú kezdet vagy egyszerű Facebook frissítés?

2019. augusztus 30.
Fizetős lesz a Facebook? Találtunk egy csendes frissítést, ami erre is utalhat! Bármi is álljon a frissítés hátterében, annyi biztos, hogy az elmúlt napokban a Facebook lecserélte a regisztrációs felületén lévő „Ingyenes és az is marad!” szlogent „Egyszerű és gyors!” mottóra.
 
Vajon ez a váltás egy utalás – több, mint egy évtizedet követően – arra, hogy az eddig megszokott ingyenes regisztráció a tervek szerint a múlté vagy csupán egy technikai frissítésről van szó?
 
Ingyenes és az is marad...

Ingyenes és az is marad? Eltűnt a mottó! Fizetős lesz a Facebook?

Bár a márkaoldalak eddig is hatalmas összegeket költöttek a népszerű közösségimédia-oldal felületén, annak érdekében, hogy a hirdetések célba érjenek, azonban arról se feledkezzünk meg, hogy mi felhasználók talán még nagyobb árat fizetünk a részvételért: az adatainkat! És mint tudjuk: a digitalizált világban az adat az új olaj! Nem állunk messze az igazságtól, ha úgy fogalmazunk, hogy az életünket adjuk a regisztrációért cserébe!
 
 
Amennyiben szeretnéd, hogy profi social media csapat (reklámügynökség) kezelje a napi szintű Facebook, Instagram, Youtube vagy Linkedin kommunikációdat, esetleg kampányt vagy social media PPC-hirdetést indítanál, kattints ide, vagy nézz meg egy Facebook kampány esettanulmányunkat. 
Tímár Márta
Tímár Márta
Account Manager
Több

Legutóbbi

2019. december 4.
Újkori tömegkommunikáció, ahogy a legnagyobbak csinálják. Schobert Norbival, Pamkutyával és Győrfi Pállal jön a december 11-i influencer meetup!
Tovább olvasom
2019. október 21.
Az évek során párhuzamosan fejlődött és el is fért a piacon a két modell, de mégis: akár ősi ellentétként is hivatkozhatunk a két megoldást favorizáló csoportok örök szembenállására. Vitafórumokból Dunát lehet rekeszteni, ahogy pro-kontra érvekből is. A következő írásunkat így nem is vitaindítónak szánjuk, sokkal inkább megmutatjuk a főbb érveket, és mindkét megoldásnak megtalálni az ideális helyet a piacon.
Tovább olvasom
2019. augusztus 2.
Csupán egy dolog állandó: a változás. A legnépszerűbb közösségimédia-felületek, valamint a háttérben működő hirdetési platformok sok változáson estek át az utóbbi időszakban, illetve az augusztusi hónap is több újdonságot tartogat számunkra. Sorra vettük, mire számíthatunk a Facebookon, a hirdetéskezelőben, illetve az Instagramon.
Tovább olvasom