Most még fontosabb az online jelenlét

2020. március 18.
A koronavírus kockázati szintjének és terjedésének csökkentése érdekében mi is lépéseket teszünk munkatársaink és ügyfeleink védelmében, és március 16-tól kezdődően elsősorban otthonról végezzük el a feladatainkat.
 
A távoli munkavégzés infrastruktúráját már korábban kialakítottuk. Adatainkat felhőben tároljuk, a technikai feltételek biztosítottak, ezért továbbra is hatékonyan, fennakadások nélkül tudunk dolgozni. Munkatársaink elérhetőek a megszokott csatornákon.
 
Elfogadjuk, hogy az eseményeket nem tudjuk befolyásolni, de azokra folyamatosan reagálunk. Válságkezelési stratégiát alakítottunk ki a koronavírus lehetséges hatásainak enyhítésére és a megfelelő kommunikáció biztosítására.
 
Nagyon fontos, hogy megőrizzük stabilitásunkat, és összetartsunk ebben a nehéz helyzetben.

Meggyőződésünk, hogy az online kommunikáció jelentősége felértékelődik, és kulcsszerepet fog betölteni a fennmaradásban. A szükséges know-how rendelkezésünkre áll, és szívesen segítünk, hiszen közös érdekünk, hogy a válságot mielőbb átvészeljük. Maradtak még lehetőségek, és együtt meg tudjuk találni a legjobb megoldást. Keressetek nyugodtan, konzultációnk továbbra is díjmentes!
A nehéz idők átvészeléséhez mindenkinek kitartást kívánunk!

Armadillo csapat
Bartha Péter
Bartha Péter
Founder, CEO
Több

Legutóbbi

2020. szeptember 22.
Fontos az összetartás. Teambuildinget tartottunk – képes beszámoló.
Tovább olvasom
2020. június 9.
Minden nap találkozunk weboldalakkal, de hogyan készülnek? Milyen folyamat vezet az ötlettől az elkészült, működő weboldalig? Bár egyszerűnek tűnhet a folyamat, mégis sok apró részletből áll össze a tökéletes weboldal. Munkánk során az ügyfeleink edukációját is fontosnak tartjuk, az évek során összegyűlt tapasztalatot osztjuk meg most.
Tovább olvasom
2020. április 5.
Egy most megjelenő új funkció arra ösztönzi a Google Ads (Adwords) PPC-hirdetési szakembereit, hogy a Google mesterséges intelligenciáját használják, mintsem a saját optimalizálási stratégiájukat. Az újdonság még csak néhány fiókban érhető el, az Armadillo reklámügynökség csapata - Google partnerként - elkezdte tesztelni.
Tovább olvasom