Reklámügynökségi kulisszatitkok – élet a Római-parton

2019. május 20.
Régóta terveztük, idén - a 20 éves jubileumunk apropóján pedig - bele is vágunk: rendszeresen frissülő blogcikkekkel bővítjük az Armadillo weboldalát. A változatos témákkal, írásokkal, sztorikkal igyekszünk betekintést nyújtani a mindennapjainkba, megmutatni, hogyan is zajlik a reklámügynökségi élet a Római-parton.
Hogy milyen az élet egy 20 éves reklámügynökségnél?
 
Ebbe is betekintést engedünk, munkatársaink tollából ilyen jellegű cikkek is születnek majd. A cél, hogy megmutassuk, hogyan dolgozunk a Római-parton, az ügynökség rezidenciáján. Beszámolunk szakmai elkötelezettségünkről, munkáinkról, azok érdekes fordulópontjairól, de lesz bátorságunk vicces oldalunkat is megmutatni – mert ilyenek is vagyunk. Sőt, talán ilyenek vagyunk igazán!
 
Hogy milyenek vagyunk még?
 
Vidám, lelkes, proaktív, fiatalos, elkötelezett, kíváncsi gondolatműhely – és még hosszasan sorolhatnám, de nem teszem, mert az elkövetkezendő posztok erről szólnak majd.
 
Miért vártunk eddig saját híreinkkel?
 
 
Mert mindig az ügyfél volt az első – csak hogy rögtön egy kulisszatitkot is eláruljak. Ha volt egy kis időnk, akkor inkább az ügyfeleink projektjeit gondoltuk tovább, hogy elégedettek legyenek. Ebből persze házon belül több „konfliktus” is adódott, hiszen saját dolgaink háttérbe szorultak ügyfeleink miatt.

Az ügyfélelégedettség nekünk nagyon fontos. Személy szerint nekem vesszőparipám. Cégmenedzsment-pályafutásom alatt volt szerencsém olyan több mint 100 éves svájci tulajdonú cég vezetésébe, gondolkodásába belelátnom, ahol megtanították:  az ügyfélelégedettség olyan marketingeszköz, amit nem vehetsz meg 1/1-es hirdetéssel.

Mostantól ezt az időt nem az ügyfelekre fordítjuk?
 
Dehogynem, ez nem változik! Változás szervezetfejlesztési programunkat követően a rendszerünkben lesz, valamint új munkatársakkal erősítettünk. Továbbá munkatársainkat arra motiváljuk, hogy bátran osszák meg tapasztalataikat, szakmai véleményüket, érzéseiket veletek.
Full service ügynökség operatív vezetőjeként azt gondolom, ebből szép kerek sztorik születhetnek. Egy-egy témát máshogyan látnak a fejlesztőink, máshogyan a grafikusaink, a social médiás szerkesztőink. A kampánytervezőinkről vagy a kiterjesztett valósággal foglalkozó csapattagjainkról nem is beszélve. Mások vagyunk, de egy célért dolgozunk. Ilyen az Armadillo.
 
Munkatársainkat motiváljuk, hogy minél érdekesebb cikkek születhessenek. Amennyiben tetszik egy cikk, megosztással, lájkkal nyugodtan nyílvánítsátok ki véleményeteket; a legjobb, legolvasottabb cikkek szerzőit év végén jutalmazni fogjuk. Egyébként meg: a cikkeket nektek készítjük!
Arany Gábor
Arany Gábor
Operative Director
Több

Legutóbbi

2020. szeptember 22.
Fontos az összetartás. Teambuildinget tartottunk – képes beszámoló.
Tovább olvasom
2020. június 9.
Minden nap találkozunk weboldalakkal, de hogyan készülnek? Milyen folyamat vezet az ötlettől az elkészült, működő weboldalig? Bár egyszerűnek tűnhet a folyamat, mégis sok apró részletből áll össze a tökéletes weboldal. Munkánk során az ügyfeleink edukációját is fontosnak tartjuk, az évek során összegyűlt tapasztalatot osztjuk meg most.
Tovább olvasom
2020. április 5.
Egy most megjelenő új funkció arra ösztönzi a Google Ads (Adwords) PPC-hirdetési szakembereit, hogy a Google mesterséges intelligenciáját használják, mintsem a saját optimalizálási stratégiájukat. Az újdonság még csak néhány fiókban érhető el, az Armadillo reklámügynökség csapata - Google partnerként - elkezdte tesztelni.
Tovább olvasom