Az Armadillo december elején hirdette meg Adományozz az Armadillóval! CSR-kampányát. Elhatároztuk, hogy munkatársaikkal, partnereinkkel összefogva szebbé tesszük néhány rászoruló karácsonyát. Ami ezután következett, arra mi sem számítottunk.
Régi hagyományainkat elevenítettük fel, amikor közös karácsonyi adománygyűjtésre hívtuk munkatársainkat, partnereinket.
Tulajdonos-ügyvezetőnkkel, Bartha Péterrel fontosnak tartottuk, hogy idén is segítséget nyújtsunk a rászorulók számára. Abban bíztunk, hogy partnereinkkel összefogva még több nehéz sorsú embernek segíthetünk.
A két hét alatt folyamatosan érkeztek az adományok, még magánemberektől is, így minket is meglepett, amikor azt láttuk: a kampány végére a tárgyalónkat ellepték a felajánlások. Nagyon jó érzés volt rádöbbenni, hogy személyautóval nem tudjuk kiszállítani az adományokat.
Az adományokat végül egy kisteherautó segítségével juttattuk el a Magyar Máltai Szeretetszolgálathoz, ahol az önkéntesek örömmel fogadták a felajánlásokat. A dobozokban, zacskókban ruhák, takarók, könyvek, játékok és tartós élelmiszerek voltak - számolt be társadalmi felelősségvállalás kampányunkról a Marketing & Media online szakportál.
Arany Gábor

Operative Director

vidám, vállalkozó kedvű, kitartó

Gábornak lételeme a kommunikáció, mindig van egy jó története, ötlete. Akkor van igazán elemében, ha alkothat, vagy kreatív kihívásokkal kerül szembe. Nagy a szíve - és nem csak a sportmúltja miatt! Ha épp nem dolgozik, akkor utazik vagy sportol: rendszeresen fut, túrázik és szörföl …a neten. Szereti a kávét, amit bármikor töretlen lelkesedéssel fogyaszt. A kávéhoz pedig magazinok és napilapok is dukálnak, amiket mindig kiolvas, mert mint mondja: minden történetből lehet valamit tanulni.