Augusztustól ezek változnak a Facebookon és az Instagramon

2019. augusztus 2.
Csupán egy dolog állandó: a változás. A legnépszerűbb közösségimédia-felületek, valamint a háttérben működő hirdetési platformok sok változáson estek át az utóbbi időszakban, illetve az augusztusi hónap is több újdonságot tartogat számunkra. Sorra vettük, mire számíthatunk a Facebookon, a hirdetéskezelőben, illetve az Instagramon.
 
A Business Manager az utóbbi időben többször is változtatásokon esett át. Ezek a módosítások néha jobban, néha pedig kevésbé voltak szembetűnőek, azonban a mostani újítások igazán látványosra sikeredtek.
 
Nem tudunk szó nélkül elmenni a megújult dizájnú hirdetéskezelő felület mellett, ami nemcsak a külsőségek szempontjából lett figyelemfelkeltő(bb), de a funkciók elrendezésében, és felhasználói oldalról is logikus és átlátható(bb) keretet kapott.
 
„Gyakran használt” funkció
Az új dizájn és a navigációs változtatások révén könnyebben és gyorsabban tudjuk az eszközeinket összehangolni. Továbbá több kiegészítő lehetőséggel is segíti majd a hirdetők dolgát a rendszer: a megújult felületen elérhető lesz egy „Gyakran használt” funkció, ami majd javaslatot ad az eszközökre, a múltbeli tevékenységek alapján, valamint egy hirdetéskészítő eszköz is, amely közvetlenül az Ads Managerbe irányítja a felhasználókat.
 
Ezen felül olyan módosításokkal is előrukkolt a rendszer, amelyek segítségével a jövőben jobban szét fogjuk tudni választani – a munkánk igényei alapján – a munkavállalók hozzáféréseit, a jogosultságokat, valamint könnyebben fogunk tudni engedélyeket adni a különböző felületekhez és eszközökhöz is.
A hirdetéskezelő felületén nálunk már elérhetőek a változások, azonban a vállalkozáskezelőnkben még nem láthatók az új funkciók.
 
Változás a Facebook hírfolyamában 
Nem csak a háttérben, hanem a hírfolyamban is változtatásokra számíthatunk a hirdetések megjelenésével kapcsolatban a mobil készülékek felületein, ugyanis a rendszer az eddigi 2:3-as méretarányról átvált a 4:5-ös méretre.
Változások a Facebook hírfolyamban
Ez azt eredményezi, hogy kisebb reklámképekkel fogunk találkozni böngészés közben.
 
Nem csak a képek méretével kapcsolatban történik változás, hanem a szövegek hosszát is érinti a módosítás:
a jövőben az eddig megszokott 7 sornyi szöveg helyett csupán 3 sorunk marad arra, hogy átadjuk a legfontosabb üzenetet a követőinknek.
Elrejthető lájkok az Instagramon
Az Instagramon pedig már egyre több országban elrejthetik a felhasználók a lájkokat. Bár egyelőre még csak a tesztfázisról van szó, de a kanadai kezdést követően mostmár néhány újabb országban is elérhetővé válik a funkció, ami lehetővé teszi a lájkok elrejtését a képek alatt, így a pontos adatokat kizárólag a bejegyzés megosztója láthatja. timVajon ez az újítás segít az internetes bántalmazások, valamint a közösségimédia felületein tapasztalható „lájkverseny” által okozott önbizalomhiány és frusztráció csökkentésében? Vagy ez a módosítás inkább veszélyforrást hordoz a marketingesek számára, hiszen a jövőben így még nehezebb lesz kiszűrni a vásárolt követőkkel operáló influencereket?
 
És ha már Facebook-változás: természetesen nem hagyhatjuk említés nélkül a Facebook kriptopénzét sem, de ez majd következő blogbejegyzésünk témája lesz.
 
Amennyiben szeretnéd, hogy profi social media csapat (ügynökség) kezelje a napi szintű Facebook, Instagram, Youtube vagy Linkedin kommunikációdat, esetleg kampányt indítanál, kattints ide, vagy nézz meg egy Facebook kampány esettanulmányunkat. 
Timár Márta
Timár Márta
Account Manager
Több

Legutóbbi

2021. február 19.
Egy full-service reklámügynökségnél dolgozni felér egy életérzéssel – ezt, mint ahogy olyan sok minden mást, az elmúlt másfél hónap során tanultam meg, ennyi ideje dolgozom ugyanis az Armadillónál mint szövegíró gyakornok.
Tovább olvasom
2020. december 30.
Nehéz dolgom van, amikor néhány gondolattal szeretném összefoglalni az idei évet. Furcsa év volt, sok minden történt, és megannyi nézőpontból meg lehetne ragadni a történteket. Tulajdonos-cégvezetőként olyan kihívásokkal kellett szembesülnöm, amire sokáig emlékezni fogok. Közben pedig elmondhatom: a hullámvölgyek ellenére nagyszerű évet zárt az Armadillo.
Tovább olvasom
2020. december 22.
Az Armadillo december elején hirdette meg Adományozz az Armadillóval! CSR-kampányát. Elhatároztuk, hogy munkatársaikkal, partnereinkkel összefogva szebbé tesszük néhány rászoruló karácsonyát. Ami ezután következett, arra mi sem számítottunk.
Tovább olvasom
Széchenyi 2020