- 2019. augusztus 2.
A Business Manager az utóbbi időben többször is változtatásokon esett át. Ezek a módosítások néha jobban, néha pedig kevésbé voltak szembetűnőek, azonban a mostani újítások igazán látványosra sikeredtek.
Nem tudunk szó nélkül elmenni a megújult dizájnú hirdetéskezelő felület mellett, ami nemcsak a külsőségek szempontjából lett figyelemfelkeltő(bb), de a funkciók elrendezésében, és felhasználói oldalról is logikus és átlátható(bb) keretet kapott.
„Gyakran használt” funkció
Az új dizájn és a navigációs változtatások révén könnyebben és gyorsabban tudjuk az eszközeinket összehangolni. Továbbá több kiegészítő lehetőséggel is segíti majd a hirdetők dolgát a rendszer: a megújult felületen elérhető lesz egy „Gyakran használt” funkció, ami majd javaslatot ad az eszközökre, a múltbeli tevékenységek alapján, valamint egy hirdetéskészítő eszköz is, amely közvetlenül az Ads Managerbe irányítja a felhasználókat.
Ezen felül olyan módosításokkal is előrukkolt a rendszer, amelyek segítségével a jövőben jobban szét fogjuk tudni választani – a munkánk igényei alapján – a munkavállalók hozzáféréseit, a jogosultságokat, valamint könnyebben fogunk tudni engedélyeket adni a különböző felületekhez és eszközökhöz is.
A hirdetéskezelő felületén nálunk már elérhetőek a változások, azonban a vállalkozáskezelőnkben még nem láthatók az új funkciók.
Változás a Facebook hírfolyamában
Nem csak a háttérben, hanem a hírfolyamban is változtatásokra számíthatunk a hirdetések megjelenésével kapcsolatban a mobil készülékek felületein, ugyanis a rendszer az eddigi 2:3-as méretarányról átvált a 4:5-ös méretre.

Ez azt eredményezi, hogy kisebb reklámképekkel fogunk találkozni böngészés közben.
Nem csak a képek méretével kapcsolatban történik változás, hanem a szövegek hosszát is érinti a módosítás:
a jövőben az eddig megszokott 7 sornyi szöveg helyett csupán 3 sorunk marad arra, hogy átadjuk a legfontosabb üzenetet a követőinknek.
Elrejthető lájkok az Instagramon
Az Instagramon pedig már egyre több országban elrejthetik a felhasználók a lájkokat. Bár egyelőre még csak a tesztfázisról van szó, de a kanadai kezdést követően mostmár néhány újabb országban is elérhetővé válik a funkció, ami lehetővé teszi a lájkok elrejtését a képek alatt, így a pontos adatokat kizárólag a bejegyzés megosztója láthatja. timVajon ez az újítás segít az internetes bántalmazások, valamint a közösségimédia felületein tapasztalható „lájkverseny” által okozott önbizalomhiány és frusztráció csökkentésében? Vagy ez a módosítás inkább veszélyforrást hordoz a marketingesek számára, hiszen a jövőben így még nehezebb lesz kiszűrni a vásárolt követőkkel operáló influencereket?
És ha már Facebook-változás: természetesen nem hagyhatjuk említés nélkül a Facebook kriptopénzét sem, de ez majd következő blogbejegyzésünk témája lesz.
Amennyiben szeretnéd, hogy profi social media csapat (ügynökség) kezelje a napi szintű Facebook, Instagram, Youtube vagy Linkedin kommunikációdat, esetleg kampányt indítanál, kattints ide, vagy nézz meg egy Facebook kampány esettanulmányunkat.