Fizetős lesz a Facebook? Találtunk egy csendes frissítést, ami erre is utalhat! Bármi is álljon a frissítés hátterében, annyi biztos, hogy az elmúlt napokban a Facebook lecserélte a regisztrációs felületén lévő „Ingyenes és az is marad!” szlogent „Egyszerű és gyors!” mottóra.
Vajon ez a váltás egy utalás – több, mint egy évtizedet követően – arra, hogy az eddig megszokott ingyenes regisztráció a tervek szerint a múlté vagy csupán egy technikai frissítésről van szó?
Ingyenes és az is marad...

Ingyenes és az is marad? Eltűnt a mottó! Fizetős lesz a Facebook?

Bár a márkaoldalak eddig is hatalmas összegeket költöttek a népszerű közösségimédia-oldal felületén, annak érdekében, hogy a hirdetések célba érjenek, azonban arról se feledkezzünk meg, hogy mi felhasználók talán még nagyobb árat fizetünk a részvételért: az adatainkat! És mint tudjuk: a digitalizált világban az adat az új olaj! Nem állunk messze az igazságtól, ha úgy fogalmazunk, hogy az életünket adjuk a regisztrációért cserébe!
Amennyiben szeretnéd, hogy profi social media csapat (reklámügynökség) kezelje a napi szintű Facebook, Instagram, Youtube vagy Linkedin kommunikációdat, esetleg kampányt vagy social media PPC-hirdetést indítanál, kattints ide, vagy nézz meg egy Facebook kampány esettanulmányunkat.
Timár Márta

Account Manager

ambiciózus, nyitott, precíz

Márti számára nincs lehetetlen feladat: minden útjába kerülő problémát elsimít, hogy egyenes út vezessen a sikerhez. Ha a minőségről van szó, nem ismer kompromisszumot, mindig tökéletességre törekszik. Imád új dolgokat tanulni, és a magánéletben is folyamatosan új célokat tűz ki maga elé: legyen szó akár sportról, önképzésről, vagy gasztronómiáról.