Baljóslatú kezdet vagy egyszerű Facebook frissítés?

2019. augusztus 30.
Fizetős lesz a Facebook? Találtunk egy csendes frissítést, ami erre is utalhat! Bármi is álljon a frissítés hátterében, annyi biztos, hogy az elmúlt napokban a Facebook lecserélte a regisztrációs felületén lévő „Ingyenes és az is marad!” szlogent „Egyszerű és gyors!” mottóra.
 
Vajon ez a váltás egy utalás – több, mint egy évtizedet követően – arra, hogy az eddig megszokott ingyenes regisztráció a tervek szerint a múlté vagy csupán egy technikai frissítésről van szó?
 
Ingyenes és az is marad...

Ingyenes és az is marad? Eltűnt a mottó! Fizetős lesz a Facebook?

Bár a márkaoldalak eddig is hatalmas összegeket költöttek a népszerű közösségimédia-oldal felületén, annak érdekében, hogy a hirdetések célba érjenek, azonban arról se feledkezzünk meg, hogy mi felhasználók talán még nagyobb árat fizetünk a részvételért: az adatainkat! És mint tudjuk: a digitalizált világban az adat az új olaj! Nem állunk messze az igazságtól, ha úgy fogalmazunk, hogy az életünket adjuk a regisztrációért cserébe!
 
 
Amennyiben szeretnéd, hogy profi social media csapat (reklámügynökség) kezelje a napi szintű Facebook, Instagram, Youtube vagy Linkedin kommunikációdat, esetleg kampányt vagy social media PPC-hirdetést indítanál, kattints ide, vagy nézz meg egy Facebook kampány esettanulmányunkat. 
Tímár Márta
Tímár Márta
Account Manager
Több

Legutóbbi

2020. június 9.
Minden nap találkozunk weboldalakkal, de hogyan készülnek? Milyen folyamat vezet az ötlettől az elkészült, működő weboldalig? Bár egyszerűnek tűnhet a folyamat, mégis sok apró részletből áll össze a tökéletes weboldal. Munkánk során az ügyfeleink edukációját is fontosnak tartjuk, az évek során összegyűlt tapasztalatot osztjuk meg most.
Tovább olvasom
2020. április 5.
Egy most megjelenő új funkció arra ösztönzi a Google Ads (Adwords) PPC-hirdetési szakembereit, hogy a Google mesterséges intelligenciáját használják, mintsem a saját optimalizálási stratégiájukat. Az újdonság még csak néhány fiókban érhető el, az Armadillo reklámügynökség csapata - Google partnerként - elkezdte tesztelni.
Tovább olvasom
2020. március 25.
Miért vágják meg a márkák a reklámköltést akkor, amikor most még könnyebben juthatunk el az emberekhez? Mi sem értjük, viszont megmutatjuk, hogy másként is lehet!
Tovább olvasom