Baljóslatú kezdet vagy egyszerű Facebook frissítés?

2019. augusztus 30.
Fizetős lesz a Facebook? Találtunk egy csendes frissítést, ami erre is utalhat! Bármi is álljon a frissítés hátterében, annyi biztos, hogy az elmúlt napokban a Facebook lecserélte a regisztrációs felületén lévő „Ingyenes és az is marad!” szlogent „Egyszerű és gyors!” mottóra.
 
Vajon ez a váltás egy utalás – több, mint egy évtizedet követően – arra, hogy az eddig megszokott ingyenes regisztráció a tervek szerint a múlté vagy csupán egy technikai frissítésről van szó?
 
Ingyenes és az is marad...

Ingyenes és az is marad? Eltűnt a mottó! Fizetős lesz a Facebook?

Bár a márkaoldalak eddig is hatalmas összegeket költöttek a népszerű közösségimédia-oldal felületén, annak érdekében, hogy a hirdetések célba érjenek, azonban arról se feledkezzünk meg, hogy mi felhasználók talán még nagyobb árat fizetünk a részvételért: az adatainkat! És mint tudjuk: a digitalizált világban az adat az új olaj! Nem állunk messze az igazságtól, ha úgy fogalmazunk, hogy az életünket adjuk a regisztrációért cserébe!
 
 
Amennyiben szeretnéd, hogy profi social media csapat (reklámügynökség) kezelje a napi szintű Facebook, Instagram, Youtube vagy Linkedin kommunikációdat, esetleg kampányt vagy social media PPC-hirdetést indítanál, kattints ide, vagy nézz meg egy Facebook kampány esettanulmányunkat. 
Timár Márta
Timár Márta
Account Manager
Több

Legutóbbi

2020. szeptember 22.
Fontos az összetartás. Teambuildinget tartottunk – képes beszámoló.
Tovább olvasom
2020. június 9.
Minden nap találkozunk weboldalakkal, de hogyan készülnek? Milyen folyamat vezet az ötlettől az elkészült, működő weboldalig? Bár egyszerűnek tűnhet a folyamat, mégis sok apró részletből áll össze a tökéletes weboldal. Munkánk során az ügyfeleink edukációját is fontosnak tartjuk, az évek során összegyűlt tapasztalatot osztjuk meg most.
Tovább olvasom
2020. április 5.
Egy most megjelenő új funkció arra ösztönzi a Google Ads (Adwords) PPC-hirdetési szakembereit, hogy a Google mesterséges intelligenciáját használják, mintsem a saját optimalizálási stratégiájukat. Az újdonság még csak néhány fiókban érhető el, az Armadillo reklámügynökség csapata - Google partnerként - elkezdte tesztelni.
Tovább olvasom