Social media kommunikáció

2018

A BÁV Aukciósház és a hozzá tartozó spanyol ékszermárka, az UNOde50 közösségi média kommunikációját végezzük. Részt veszünk a közösségi média menedzsmentben a tartalmak, a media és PPC kampányok kivitelezésében egyaránt.

BÁV Aukciósház


Integrált kampányokat készítettünk a BÁV Aukciósház által meghirdetett Becsüs Akadémiához, és a Felvásárlási időszakokhoz kapcsolódóan, illetve az aktuális Aukciók szélesebb körben való ismertetéséhez. A profil és content management, a PPC kampányokon kívül, Facebook játékok indításával támogattuk a közösség építését.

UNOde50

Az UNOde50 esetében célunk egy új márka bevezetése és a brand felépítése volt. Ehhez aktív facebook és instagram kommunikációt és influencer együttműködést választottunk. A választott influencer, Tücsi képviselte a márkát, közreműködése hozzájárult a márka ismertségének növekedéséhez. Tücsi több tartalmat is megosztott a közösségi média felületein (facebook, instagram és instagram story), amelyekkel összesen 157.366 emberhez juttatta el az UNOde50 brand-et.


Érdekel egy hasonló szoftver?