Budmil

Influencer együttműködés

A népszerű ruházati márka, a budmil évek óta állandó ügyfelünk, és az eltelt idő alatt több kampány lebonyolításában is segítettünk nekik. Mivel számukra fontos a fiatalok megszólítása is, így augusztusban egy olyan táskakampánnyal kerestek meg minket, mely elsősorban hozzájuk szól. Az Instagram mellett éppen ezért a TikTokot választottuk fő csatornának, és olyan influencereket kértünk fel, akik sok felhasználóhoz el tudnak jutni ezen a felületen.

Kreatív koncepció
Nincs más a hátra

A kampányhoz többségében olyan influencereket választottunk, akik sok fiatalt szólítanak meg, ugyanakkor sajátos, egyedi stílussal rendelkeznek. A TikTokra készült videók mindegyikében szerepelt a budmil új szlogenje, a „Nincs más a hátra”, ugyanakkor a videókba úgy került bedolgozásra ez a mondat, hogy az passzoljon az adott csatorna és az influencer hangvételéhez, stílusához.

Influencerek

A kampányban résztvevő influencerek által nagyon sokféle, izgalmas tartalom készült. Burján Fanni például egy számára közel álló „anyja-lánya” kontextusban dolgozta fel a témát, míg Nagy Máté videójában lelassította a világ közlekedését. Heczeg-Kis Bálint, az Exatlon Hungary 2021-es férfi győztese és Lantos Ági pedig túrázni vitték magukkal a táskákat.

Burján Fanni – humor
Nagy Máté – virtual artist
Lantos Ágnes – beauty, divat
Szász Dorina – lifestyle
Herczeg-Kis Bálint – sport
@nagy.met Reply to @regidomjan #hirdetés Vigyázzatok a táskátokra, ha gyorsan szaladtok!🎒 Mi legyen a következő? #NincsMasAHatra #NincsMásAHátra #Budmil ♬ Sweet Dreams (Are Made of This) (Remastered) - Eurythmics & Annie Lennox & Dave Stewart
@fanniburjan Átmehetek?!😬❤️ #budmil #nincsMásAhátra #reklám IG:fanniburjan✌️ ♬ eredeti hang - Fanni Burjan
@agneslantos #hirdetes Kirándulós Vlog és mivel #NincsMásAHátra, mint az új Budmil táskám! 😎🎒 #Budmil #NincsMasAHatra ♬ love you like a love song - chillytunees
@doriinaszasz #hirdetés Vittem magammal az új szerelmemet a strandra! 😍🎒 Nincs más a hátra! #NincsMasAHatra #NincsMásAHátra #Budmil #fypシ #nekedbee #foryou #fy ♬ On The Floor - Jennifer Lopez
Eredmények
 
A legnagyobb elérést Burján Fanni videója generálta,
az ő posztját több mint 1 millió ember látta, ami a követőszám figyelembevételével nagyon kiemelkedő teljesítmény.
 
Az összes elérés a kampány időtartama alatt 1.337.617 fő volt.