Budmil

Integrált kampány

A budmil ruházati márka felkérésére bonyolítottunk kampányt, melynek célja a táska kollekciójuk népszerűsítése volt. A kampány céljaként ügyfelünk kérése volt, hogy a kommunikáció szólítsa meg a fiatalokat és egyszerű, de maradandó üzenetekkel váltsunk ki érzelmeket.

Kampánymenedzsment
Élmények a táskádban

A táskánk a legjelentősebb pillanatainkban velünk vannak: amikor bulizunk, amikor a legfontosabb döntéseinket hozzuk, de akkor is, amikor utazunk, kikapcsolódunk. Egyértelműen meghatározható tehát, hogy a táska jelen van az élményszerzés pillanataiban. Éppen ezért az élményt választottuk kampányunk hívószavának és központi elemének. A kampány az Élmények a táskádban elnevezést kapta.

Influencer kampány
Ismert influencerek a márka szolgálatában

A kampány központi szereplői az influencerek voltak. Összesen 7 youtubert kértünk fel arra, hogy gyártsanak oylan kreatív tartalmakat, ahol az élményeket helyezik a középpontba. Az élmények a táskádban szlogenre rádióban és billboardokon is ráerősítettünk.

Microsite
Landing oldalként is funkcionál

Felhasználóbarát microsite-ot fejlesztettünk saját rendszerünkre, mely landing odalként funkcionált a kampány során. Fontos szempont volt a célcsoport igényeinek pontos felmérése, a megszokottaktól eltérő formai világ és könnyű kezelhetőség. Ez a felület adott otthont az influencerek által kreált táskaközpontú videóknak. A fogyasztókat egy nyereményjátékon keresztül buzdítottunk interakcióra, ami látványosan mozgatta meg a célcsoportot.

Social media
Sikeres konverziók

A kampánynak köszönhetően jelentősen tudtuk növelni a márka ismertségét, valamint a közösségi médiában is a kezdeti számok sokszorosára növeltük a követők és a posztokhoz kapcsolódó aktivitások számát. Emellett a konverziók (vásárlások) számát is növelni tudtuk.

A vizsgált időszakban a táskák értékesítése jóval meghaladta a korábbi évek hasonló időszakában mért eredményeket. Egy komplex és a célcsoportot minden lehetséges formában megszólító kampányt sikerült életre hívnunk.