Kommunikáció

2018

Az olasz Candy márkával 2017-ben kezdődött a kapcsolatunk, kisebb megbízásokkal. Proaktív hozzáállásunkkal hamar elnyertük partnerünk bizalmát, melynek köszönhetően 2018-ban már a teljes éves kommunikációjukat, reklámkampányaikat és marketing aktivitásaikat egyaránt ügynökségünk tervezte és kivitelezte.


A kampányok, események szinte egymást érték. Az évet a Konyhakiállítás eseménnyel nyitottuk. 80 négyzetméteren olasz stílusú egyedi standot terveztünk és kiviteleztünk - teljeskörű rendezvénymarketing volt a feladatunk. Az eseményre számtalan kreatív nyomdai és reklámajándékot gyártottunk.


Influencer marketing alkalmazásával növeltük a Konyhakiállításon résztvevő Candy kommunikációját: a kampányba bevontuk Szabó Zsófit, így több mint 100 000 emberhez közvetítettük a Candy stand hangulatát. Az influencer bevonása nem csupán a brandet erősítette, az élő bejelentkezés eredményeként 24 órán belül konverzió is történt: komoly értékű vásárlást is generáltunk mely egyértelműen az influencer kommunikációjának volt köszönhető.



Az okostelefonnal is működtethető Bianka mosógépet „kivittük” az utcára. A 4es 6os villamos vonalán, valamint a WestEnd bevásárlóközpontban intelligens citylight reklámot készítettünk, amellyel azt mutattuk be, hogy a csúcskategóriás Bianca mosógépet akár az utcáról vagy bevásárlás közben is elindíthatjuk, kommunikálhatunk vele. Ezzel erősítettük a termékhez rendelt okos és intelligens hívószavakat.


Az éves kommunikációs tevékenységet facebook és instagram kommunikáció, google adwords és facebook ppc hirdetéskezelés, rengeteg natív tartalom készítése, print és online hirdetések, valamint a Viasat Ide süss műsorának szponzorálása támogatta.