Intergált kampány

2014

Az éleslátás minden helyzetben fontos! A nagy múltú, német CARL ZEISS erre az üzenetre keresett reklám megoldást, amikor felkereste ügynökségünket. A kampány céljaként a brand erősítését és a Carl Zeiss szemüveglencsék népszerűsítését határoztuk meg. A kampány központi eleme a tv-spotok voltak melyet integrált megoldásokkal tettünk teljessé.

Az alapkoncepcióhoz aktuális témát kerestünk. Fontos volt, hogy olyan élethelyzetbe helyezzük a sztorit, amit adott időszakban mindenki követ, amiről sokan beszélnek. A kampány egybeesett a választásokkal, ez adta az apropót
"A választás mindig felelősséggel jár!"
szlogennel indult szemüveglencse vásárlási kampányunk, amelyet a választások hetében játszottak a tv-csatornák. A kampányt erős közösségi média-megjelenés is támogatta.

A választást követően indult a "Szemüveget a bírónak!" kampány, amely a focira és a lelátón történt vicces, de valós szituációra helyezi a hangsúlyt. Zajlott a Bajnokok Ligája, a magyar bajnokság, és nyakunkon volt a Labdarúgó Világbajnokság, tehát fokozottabb figyelmet kapott a foci, amihez egyébként mint tudjuk, mindenki ért.


A reklámfilm készítése mellett a médiatervezés, a kreatívok készítése is feladatunk volt, print, online és outdoor felületeket biztosítottunk. A feladatot különösen izgalmassá tette ügyfelünk bizalma, melynek eredményeképpen a reklámfilm forgatókönyvének megírásában, a forgatás során és az utómunkáknál is szabadkezet kaptunk.

A különböző csatornákról érkező látogatókat a kampányhoz készített fogadóoldalra irányítottuk. A kampány sikeressége az eladási számokban és a brand ismertéségének növekedésében egyaránt tükröződött.