Carl Zeiss

Integrált kampány

Nagy örömünkre 2018-ban egy rendkívül sokrétű kampányt tervezhettünk és bonyolíthattunk le egyik legrégebbi ügyfelünk, a ZEISS számára. A kampány elemei között szerepelt online, TV, rádió, sőt, még esemény is. A nagy sikerre való tekintettel 2019-ben ismét alkalmunk nyílt egy újabb kampány megtervezésére, melyben az online és az esemény került középpontba.

Eseménymarketing
Személyesen a célközönséghez

Korábbi tapasztalataink is megerősítettek abban, hogy az eseménymarketing egy kiváló eszköz arra, hogy személyesen tudjuk megszólítani a célközönségünket, és olyan élményt nyújtsunk számukra, amelynek köszönhetően hatékonyan tűnhetünk ki a reklámzajból. Mivel a kampány középpontjában az UV-védelemmel ellátott színtelen lencsék álltak, ezért olyan eseményt kerestünk, amelyen amellett, hogy sok, számunkra releváns résztvevővel találkozhatunk, még kampányunk fő üzenete is tud kapcsolódni hozzá. Így esett a választásunk a Balaton-átúszásra, melyen 2019-ben második alkalommal vettünk részt nagy sikerrel. Amellett, hogy egy kilátót építtettünk, amelyen ZEISS-távcsövekkel figyelhették az érdeklődők az úszókat, készültünk fotóautomatával, ingyenes tanácsadással, szemüveg-ellenőrzéssel és -vásárlással, valamint tombolával is.

Online
Natív tartalom

Az online felületeken ebben a kampányban is a natív tartalmak kerültek előtérbe. A közvetítendő üzenetnek (UV-védelem a szemnek is) határozottan edukatív céljai is voltak, éppen ezért a szerkesztőségi cikkek és videók nagyon jól működtek ebben az esetben is. A tartalmakkal célunk volt felhívni a figyelmet egy fontos problémára, minimális display támogatással pedig megoldást is javasoltunk rá.

Rádió
Országos spotkampány

Országos rádiókampányt is terveztünk és készíttettünk a ZEISS számára, melyben a leghallgatottabb műsorsávokban juttattuk el ügyfelünk fontos üzenetét a potenciális érdeklődők felé.

TV
Figyelemfelkeltés

2018-ban több televíziós elemet is terveztünk a kampányba, és itt is igyekeztünk olyan tartalmi megjelenésekre helyezni a hangsúlyt, amelyek nem direkt reklámokként funkcionálnak, hanem inkább felhívják a figyelmet egy-egy témára.

Eredmény

Az eseménymarketingnek köszönhetően még hatékonyabban tudtunk kapcsolatot teremteni a célközönséggel, és sikerült növelnünk a márkaismertséget, valamint elősegítenünk a márkáról alkotott pozitív kép kialakulását. Az integrált kampányban az eseményen való jelenlét kommunikációja mellett fontos volt, hogy minél több emberhez eljuthassunk edukatív jellegű üzeneteinkkel, melynek sikerességét az online méréseink is alátámasztották.