Marketingstratégia

Átgondolt stratégiai tervezés nélkül a marketingkommunikáció csak rögtönzés. Meghatározzuk és elérjük a célcsoportot, a marketingaktivitást az üzleti célok eléréséhez igazítjuk. A rendelkezésre álló kerethez igazodva választunk az eszköztárunkból: PPC hirdetések, médiamegjelenések, influencerek, reklámfilmek segítségével biztosítjuk a maximális eredményeket a tervezett időszakban.

Reklámkampányok tervezése és kampánymenedzsment

Legyen szó akár termékbevezető kampányról, akár a márkaismertség növeléséről, reklámügynökségünk teljeskörű marketingkommunikációs szolgáltatásaival hatékonyan éri el a potenciális vásárlókat. A kampánytervezés során a célközönség feltérképezését követően kidolgozzuk a céloknak megfelelő kreatív koncepciót, és jól targetált médiahirdetésekkel, content marketing megoldásokkal juttatjuk el a fogyasztókhoz. A futó kampányok adatait folyamatosan ellenőrizzük, optimálisra hangoljuk a kívánt eredmény érdekében.

Médiatervezés, médiavásárlás

A kreatív koncepció és a megfelelő üzenetek kialakításán túl azok megjelentetésével is foglalkozik ügynökségünk. Kiválasztjuk a platformokat (tévé, rádió, print, outdoor, szponzoráció vagy online média), megtervezzük a megjelenéseket, költséghatékony módon szólítjuk meg a releváns célközönséget.

Influencer kommunikáció

Az influencerekkel való szponzorált együttműködés, jelentősen megnöveli a marketing kampány hatékonyságát. A véleményvezérek segítségével pontosan meghatározott, rendkívül elkötelezett célközönség érhető el, ugyanakkor a márka hírnevét is nagyban növelhetjük az influencer-együttműködések által. Megtaláljuk a márka céljaihoz leginkább illő influencert, akinek közönségét valóban érdekli a termék/szolgáltatás, és javaslatot teszünk az együttműködés részleteire (tartalom, formátum, időtartam) is, valamint folyamatosan felügyeljük a kampánycélok megvalósulását.

Social media marketing

A márkák közösségimédia-jelenléte (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok) ma már a marketingkommunikáció egyik alapköve, azonban a folyamatos és minőségi tartalomgyártást a különböző üzleti fiókokhoz kevesen tudják biztosítani. Ebben segít reklámügynökségünk: az egyes platformokra jellemző célközönséget megszólító és aktivizáló Facebook és Instagram posztok írásával, YouTube felület kezelésével, B2B marketing esetén LinkedIn jelenléttel. A hirdetési fiókok aktív kezelésével elősegítjük a márka social media jelenlétének további növekedését.

Online hirdetéskezelés

A hagyományos tévéreklámok, óriásplakátok, rádiószpotok mellett sokkal szegmentáltabb célközönséget tudunk elérni az online hirdetésekkel. Az online médiafelületeken, híroldalakon a márka bannerei, támogatott szerkesztőségi cikkei a legforgalmasabb helyen jelenhetnek meg felhasználók milliói számára, vagy jól beállított Google hirdetésekkel a keresési listák legtetején. A social media kampányok segítségével pedig Facebook és Instagram hirdetésekkel költséghatékony módon szerezhetünk vásárlókat az online térben.

Arculattervezés

Már a márkaidentitás kialakításának első lépéseitől ott vagyunk partnereink mellett: segítséget nyújtunk a brandnév, a szlogen megalkotásában, a logó és arculat megtervezésében. Az arculathoz igazodva alakítjuk ki a weboldalt és a sales anyagokat. A vizuális tervezés során fő szempontunk a következetesség, és figyelembe vesszük a különféle nyomtatási technológiákhoz való megfelelő igazodást is.

Reklámfilm készítés

A legnagyobb reklámkampányok egyértelmű marketingeszköze a tévéreklám. Digitalizált világunkban, a social platformok népszerűségének köszönhetően azonban a reklámfilmek már a tévé nélkül is megélnek, önálló életre kelnek a közösségi médiafelületeken, több százezres nézettséget elérve. A videós tartalom tehát bármely marketingkampány támogató eszköze lehet. A reklámfilmeken túl promóciós és cégbemutató videók, animációk, gasztrovideók, márkanagykövetek tartalmi együttműködései, rendezvények videós összefoglalása és videoklipek készítésében egyaránt segítséget nyújtunk. A kreatív koncepció, a forgatás és utómunka teljes folyamata mellett igény esetén az elkészült anyag kommunikációját is szakértő megoldásokkal támogatjuk.

Employer branding

A munkavállalók karrierrel kapcsolatos döntéseiben ugyanúgy szerepet játszik a márka hitelessége, népszerűsége és szerethetősége, mint egyéb termék, márka kiválasztásakor. A munkáltatói márka építése rendkívül fontos, hosszú távon megtérülő folyamat. Az employer branding segítségével nyerhetik meg (vagy tarthatják meg) a cégek a legtehetségesebb fiatal munkavállalókat, és tölthetik be a folyamatosan felmerülő nyitott pozíciókat. Sok munkáltató hiába ismeri az employer branding jelentőségét, mégsem használja ki az abban rejlő lehetőségeket, kevesen jelennek meg egységesen kialakított és kommunikált toborzási arculattal, így ez komoly piaci előnyt jelenthet a versenytársakkal szemben.

Kapcsolódó esettanulmányok

Több, mint kommunikáció

Több mint 20 éves tapasztalatunkkal a nyílt kommunikációban, a partneri kapcsolatokban és a közös sikerben hiszünk. Ügyfeleink megbíznak bennünk, mi pedig olyan marketingmegoldásokat szállítunk nekik, amelyek személyre szabottak és eredményközpontúak, legyen szó akár webfejlesztésről, influencer kampányokról vagy rendszeres marketingtanácsadásról.