Helyszíni installációk és közösségimédia-kampány

2019

Régi partnerünk, Csömör Nagyközség Önkormányzata egyik kiemelt éves rendezvénye, a 2019-ben már hetedik alkalommal megtartott Csömöri Bringafesztivál, melyhez kapcsolódóan változatos és izgalmas feladataink voltak. Az olimpiai kvótaszerző mountainbike-verseny köré valódi fesztivált találtunk ki és valósítottunk meg az önkormányzattal közösen, ráadásul kifejezetten a környezettudatosság jegyében.

A cél az volt, hogy a rangos sportesemény köré olyan aktivitásokat szervezzünk, melyek egyrészt minden korosztálynak programot kínálnak, másrészt a fenntarthatóságról szólnak. Az Energiabringa helyszíni installációban (a rögzített) biciklik tekerésében lehetett párbajra kelni, a győztes jutalma pedig az így megtermelt áram felhasználásával sütött palacsintaadag lett.

A másik helyszíni installációnk a Kezes-lábas Játszóház által prezentált Formula Bike és Szívd Fel Bringám játék volt. Előbbiben játék-versenyautókat kellett igazi, de szintén rögzített biciklikkel hajtani egymással versenyezve, a másikban pedig ugyanezeket a bicikliket tekerve kellett megtölteni szintén párharcban egy-egy flakont.

Mindemellett kerékpáros-akadálypályát és óriáshomokozót alakítottunk ki, továbbá gondoskodtunk a fesztiválra kilátogatók kényelméről, babzsákfoteles zónával, árnyékolt székekkel és asztalokkal, párakapuval.

A helyszíni aktivitások mellett a fesztivált felvezető Facebook-kampány kezelése is a feladataink közé tartozott. A megjelenések optimalizálásával közel 800 esemény-visszajelzést értünk el a rendezvény Facebook-eventjén.