Együtt fejlődtünk, az Armadillo és én - gondolatok a 20 éves évfordulónk kapcsán

2019. május 22.
Nehéz dolgom van a köszöntővel. Ez az első blogbejegyzésünk, és túl sok minden jut eszembe az elmúlt időszakról. Miközben felidézem a gondolataimat és érzéseimet, félelmetesnek tűnik az a tény, hogy mennyire gyorsan repült el ez a 20 év.

Enyém a világ 

1999-ben, amikor az Armadillót alapítottam, már 3 éves vállalkozói múlt volt mögöttem. Egyedül dolgoztam, többnyire grafikával és tördeléssel foglalkoztam, miközben sorra jöttek a megbízások. Élveztem a szabadságot, hogy a magam ura vagyok és azt gondoltam, enyém a világ.
 
A kft. megalapítására mérföldkőként tekintettem - már nem voltam egyedül, voltak munkatársaim, irodát béreltünk. Kis grafikai stúdió voltunk, én mégis komoly cégként gondoltam az Armadillóra. Azt, hogy ügynökséggé válunk, ekkor még nem gondoltam volna. 
Küzdj vagy elpusztulsz 
 
Mivel sosem tanultam cégvezetést, a kezdeti időszakot az ösztönös vezetés jellemezte. Amire igény volt, azt megcsináltuk legjobb tudásunk szerint, építettük a kapcsolatrendszert, de ekkor még nem volt tudatos fejlődési stratégiánk, és a brand építése is gyerekcipőben járt.
 
Armadillo csapata 2011-ben 
Szimbiózisban voltam az Armadillóval, a cég szorosan összeforrt a személyemmel és emiatt nélkülözhetetlennek gondoltam magam. Nehéz, vérzivataros idők voltak ezek. Tisztult a piac és nekünk is mindenért meg kellett küzdenünk. A szimbiózis előnye volt, hogy az alapértékeket, melyek engem jellemeznek, bevittem az Armadilloba is. Ez a megbízhatóság, korrektség, szavahihetőség, mellette a rugalmasság és közvetlenség. Talán emiatt maradtunk fent és nem tűntünk el a süllyesztőben, sok más céggel együtt. 
Engedem, hagy menjen 
 
Az elmúlt 20 év alatt együtt fejlődtem a céggel. Máshogyan látom a dolgokat, máshogyan gondolkozom. Önálló entitásként tekintek a Dillóra, mint egy már tőlem függetlenül létező szervezetre. Nem érzem a késztetést, hogy mindenbe beleszóljak, megbízom minden munkatársamban, engedem folyni a dolgokat, biztosítva a körülményeket a fejlődéshez. 
Képesség a változásra 
 
Sosem volt ennyire erős és sokszínű a csapat, ennyire értékes az ügyfélkörünk. Magabiztosak vagyunk, bátran kísérletezünk új dolgokkal. Nálunk, az Armadillónál nagy a munkavállalók felé tanúsított bizalom és mindenkinek van lehetősége a fejlődésre. 
Most büszkeség tölt el, ha az Armadillóra gondolok: tudom, hogy jó irányba tartunk, és rengeteg még bennünk a fejlődési potenciál. Képesek vagyunk a változásra, a megújulásra, és ez a képesség sosem volt ennyire fontos, mint most.
 
Bármennyire is gyorsan változik körülöttünk a világ, az Armadillo jelen lesz a következő 20 évben is.
 
Bartha Péter
tulajdonos / ügyvezető
Bartha Péter
Bartha Péter
Founder, CEO
Több

Legutóbbi

2019. június 6.
Manapság a kreatív ügynökségek célkeresztjében is a digitalizáció áll. Beszéljünk reklámról, filmről, közösségi médiáról, vagy webről, minden a számítógépen keresztül valósul meg. Az elmúlt két évtizedet gyökeresen megváltoztatta a digitális szemlélet, és nincsen ez másképp a kortárs művészetben sem.
Tovább olvasom
2019. május 24.
Céltudatos nők egyre többször teszik fel azt a kérdést, hogy „férfi még a férfi"? Aztán jön a következő fokozat, amikor azt fejtegetik, hogy a férfiak puhák lettek. Egy konferencián ennél is durvábban fogalmaztak: a férfiak tö…t vágták le, vagy a nők növesztettek maguknak? Ez is jól mutatja, hogyan változik a világ - és ezzel együtt a hirdetési célcsoportok is?! Oké, de akkor most hogyan is célozzunk a férfiakra?
Tovább olvasom
2019. május 20.
Régóta terveztük, idén - a 20 éves jubileumunk apropóján pedig - bele is vágunk: rendszeresen frissülő blogcikkekkel bővítjük az Armadillo weboldalát. A változatos témákkal, írásokkal, sztorikkal igyekszünk betekintést nyújtani a mindennapjainkba, megmutatni, hogyan is zajlik a reklámügynökségi élet a Római-parton.
Tovább olvasom