Influencer kommunikáció

2018

Fiat és Alfa Romeo ambassadorokat ültettünk autóba

Egy régóta dédelgetett álom született meg a kezeink alatt. Magyarország egyik legnépszerűbb youtuberét, a díjakkal számtalanszor elismert influencert, Viszkok Fruzsit ültettünk be egy Fiat500-ba, míg Rákóczi Feri egy Alfa Romeo Stelvio-val szeli boldogan a kilométereket.


AZ FCA-val (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe) szoros együttműködésben alkalmaztunk nagyköveteket, melynek célja a márkaismertség és a márka szeretetének növelése. Az ország egyik legismertebb youtubere, Viszkok Fruzsi álma vált valóra akkor, mikor beleülhetett a legújabb Fiat500-ba, míg Rákóczi Feri egy Alfa Romeo Stelvioba pattanhatott. Mindkét ambassador méltó nagykövete lett a márkáknak.


Az ambassadorok minden esetben szorosan kapcsolódnak a fontosabb kampányokhoz, bevonjuk őket a kommunikációba. Így volt ez az év végén, az ünnepek közeledtével is. Rákóczi Feri, az „Alfa Mikulása” rajongóit autóztatta meg Budapest utcáin.

Az olasz márka ikonikus 500-as modelljének tulajdonosait is igyekeztünk megszólítani egy csavaros kedvességgel. A koncepció szerint a főváros egyes pontjain a parkolási bírságokra kísértetiesen hasonlító, piros „mikulás zacskó” került megannyi lakossági autó szélvédőjére, mely természetesen nem büntetést, hanem ajándékot rejtett. A tulajdonosok megkönnyebbülve konstatálták, hogy pénzbírság helyett, igazi csajos dolgokat tartalmazó Fiat csomag lakozik ablaktörlőjük alatt. A megviccelt autósok névsorát színesítette Viszkok Fruzsi is.

Érdekel egy hasonló szoftver?