
GSK
Integrált kampány
Az ismert gyógyszergyártó cég, a GlaxoSmithKline megbízásából terveztük meg a „Hepatitis A” kommunikációs kampányt. A kreatív koncepció központi eleme a közel 3m magas sárga A betű volt, melyet a város különböző pontjain állítottunk fel. A látványosság virulensen terjedt, a város utcáit járva meghökkentette és informálta az érdeklődőket. A stratégiai feladatok mellett a tervezés munkák és a kivitelezés feladatunk volt.
A hepatitis ellen kampányolt a GSK.
A kreatív koncepció arra épült, hogy Magyarországot hepatitis A vírussal közepesen fertőzött országgá minősítette vissza az Egészségügyi Világszervezet. A kampány szlogenje, a Ne sárgulj be! arra hívta fel a figyelmet, hogy minél többen oltassák be magukat a vírus ellen.

Több helyen is feltűnt egy nagy, 3 méter magas sárga A-betű Budapest közterületein, forgalmas helyein. Látták már a Blaha Lujza téren, az Arany János utcában, a Kálvin téren, az Erzsébet téri Akváriumnál vagy éppen az Aréna üzletközpontban is – adták hírül a sajtó munkatársai. A koncepció elérte a célját, elkezdtek az ismeretlen sárga nagy A betűről beszélni.


Az A betű „terjedése” mellett issue-kommunikációt, közterületi és online megjelenéseket is terveztünk.


A sikeres kampány során bizonyítottuk, hogy kevésbé izgalmas témát is lehet érdekesen tálalni és a figyelmet biztosítani. A gyógyszerkommunikációs kampány a Betegedukációs Projektek versenyén díjat nyert: az Integrált betegedukációs kampány kategória 2. helyezését szereztük meg a Hepatitis A Ne sárgulj be! koncepcióval.