Kommunikáció, integrált kampány

2020

A Health&Youth étrend-kiegészítő márkával való együttműködésünk hosszú távú social media menedzsmenttel indult, majd a sikeres közös munkának köszönhetően egy integrált kampánnyal folytattuk tovább, melynek két célja is volt: a brand awareness és az eladások növelése.


A kampány fontos része volt a közösségi médiában való jelenlét (Facebook és Instagram kommunikáció). A tartalmakat és az ezeken a felületeken futó PPC hirdetéseket úgy terveztük, hogy összhangban legyenek a kampány többi elemével, és megfelelően támogatni tudják ezeket. A Facebook PPC mellett GoogleAds hirdetések is futottak, melyeknek fókuszában a brand awareness állt, így a display kampányok a keresési hirdetések mellett kiemelt hangsúlyt kaptak. A PPC hirdetésekben a remarketing is fontos szerepet kapott.

 

A kampány egyik fontos eleme az influencer marketing volt, így releváns, a márka kommunikációjához passzoló véleményvezéreket kerestünk meg, akik hitelesen tudták közvetíteni a meghatározott üzeneteinket. Segítségükkel közel 600.000 potenciális vásárlóhoz jutottunk el, valamint posztjaik direkt konverziókat is eredményeztek.


A közösségi média és az influencer marketing mellett outdoor és televíziós megoldásokban is gondolkodtunk, ezeknek keretében óriásplakátokon is megjelentünk a márka fő üzenetével, valamint az RTL Reggeliben, tartalmi együttműködés keretei között, egy beszélgetés során tudtuk közvetíteni a legfontosabb mondanivalónkat.

TV

A fentiek mellett a kampányban további online megjelenések is szerepeltek, melyek hangsúlyosan tartalmi együttműködések voltak releváns felületeken, minimális display kiegészítéssel.

A kampánynak köszönhetően jelentősen tudtuk növelni a márka ismertségét, valamint a közösségi médiában is a kezdeti számok sokszorosára növeltük a követők és a posztokhoz kapcsolódó aktivitások számát. Emellett a konverziók (vásárlások) számát is növelni tudtuk.