Miért válaszd az integrált kampányt?

Integrált kampányok

Az integrált kampányoknak jól felépített rendszerüknek és többszintű kommunikációjuknak köszönhetően sikerül áttörniük a reklámzajon és elérni a fogyasztók ingerküszöbét.
Egymásra épülő, összefüggő megoldásokban gondolkozunk, azzal az egyértelmű céllal, hogy a kívánt üzenet biztosan eljusson a célcsoporthoz.

Többszintű kommunikáció

A kampányok során rendkívül fontos a célcsoportnak és a terméknek megfelelő csatornák és kommunikációs eszközök kiválasztása, egy kampány sikere általában ezen áll vagy bukik.

Kapcsolati tőkénk segítségével a legkülönfélébb online, print, televíziós és rádiós, illetve outdoor megoldásokat biztosítjuk kedvező feltételekkel. Az integrált kommunikációban hiszünk, és minden esetben a leghatékonyabb kampánymegoldásokat javasoljuk. A kampánytervezésnél törekszünk a médiatípusok közötti átjárás biztosítására. A hagyományos marketingmegoldásokat PR tevékenységgel erősítjük tovább.

Stratégiai tervezés

A kampányok költségvonzata általában magas, így észszerű elvárás, hogy ez az összeg ne kidobott pénz legyen, hanem segítségével elérjük a célokat. A sikeres kommunikációt egy jól átgondolt stratégiai terv garantálja, ahol a kreatív koncepció hordozza az üzenetet, és alapozza meg a kampány sikerességét. Ez az ötlet, motívum közvetíti az üzenetet a különböző csatornákon a megadott célcsoport felé, felkeltve annak érdeklődését. Jól átgondolt médiatervezéssel jelentősen növelhető a kampány hatékonysága és csökkenthetők a költségei, legyen szó akár online (social media és Google Ads, influencerek, bannerek), akár offline (TV, rádió, print, óriásplakát, stb.). Ismerjük a legújabb kommunikációs felületeket, segítünk kiválasztani elhelyezkedésben és típusában is a legmegfelelőbbet.

Kommunikációs eszközök

Ideális esetben a kommunikációs eszközök és kampányelemek egymásra épülnek, egymást erősítik, segítik a gondolattársítást, a felismerést, felidézést. A szinergiahatást kihasználva, költséghatékonyan és hatásosabban tudunk kommunikálni a célcsoporttal. Az összes aktivitás egy kézben tartásával, a költségek tovább csökkenthetők (pl. a médiafoglalás kedvezőbb költséggel jár ügynökségünkön keresztül), a kommunikáció pedig gördülékenyebbé válik, ami további pénzt és időt takaríthat meg.

Az integrált kampányok tervezésében és lebonyolításában szerzett hazai és nemzetközi tapasztalatunk segítségével biztos kézzel, költséghatékonyan oldjuk meg a legmerészebb kihívásokat is!

Hogyan érhetsz el akár milliókat egy integrált kampánnyal?

  • Kreatív koncepció: egy eredeti ötlet a marketingcélokra szabva
  • Stratégiai terv, amely meghatározza a kampány kereteit
  • Igényes, precíz megvalósítás
  • Folyamatos kampánymenedzsment, optimalizáció
  • Részletes riportok az elért eredményekről

Hol fog megjelenni a márkád üzenete?

  • Outdoor megjelenések: óriásplakát, citylight
  • TV reklám, rádiószpot
  • Influencer-együttműködések
  • Online hirdetések: social media és Google Ads, bannerek
  • Sajtómegjelenések, print és online reklámok a legolvasottabb hírportálokon

KEZDJÜK EL A REKLÁMKAMPÁNY TERVEZÉST MOST, LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA!