Jeep

Compassador-kampány

Jeep Compassador.

Újragondoltuk az Influencer együttműködéseket!

Hogyan lehet ma Magyarországon JEEP Compass márkát népszerűsíteni?

Azt a célt tűztük ki, hogy felkutatjuk és bemutatjuk azokat a sikertörténeteket, melyek példaként szolgálhatnak mindenki számára. Az a kérdés lebegett a szemünk előtt a kampány előkészítése során, hogy az influencer van a márkáért vagy a márka van az influencerért? A választ egyértelműen tudtuk. Az autó egy eszköz volt, ami hozzásegítette az egyébként is sikeres embereket további céljaik megvalósításához.

Sajtótájékoztató
9 influencerrel

Első lépésként a kampány egy magas színvonalú sajtótájékoztató segítségével nyert publicitást.
Az eseményen lelepleződött a 9 influencer és ünnepélyes keretek között átvették autójukat.

Videó
Minden szereplőhöz készült egy-egy rövid, bemutatkozó kisfilm.
Microsite
Egyedi oldalt fejlesztettünk

A kampányhoz egy szavazás társult, amit egy microsite segítségével bonyolítottunk le. Az oldalon megtalálhatók a fenti kisfilmek is.

Social media
Minden platformon megjelentünk

Saját gyártású posztok lepték el a social felületeket a kampányban résztvevők közreműködésével.
A nagykövetek 1-1 videóban mutatkoztak be, ezen felül különböző kalandos élethelyzetről forgattunk
filmeket, melyeket a Jeep Magyarország Facebook és Insagram felületein publikáltunk.
Facebook PPC kampány támogatta az előzőeket, melyet kísértek komment alapú nyereményjátékok is.

Krausz Gábor

Instagram poszt

Kovács Patrícia

Facebook poszt

Jeep Magyarország

Facebook poszt

Eredmények

Sok megkeresést kaptunk ismert személyektől, hogy ők is szeretnének Compassador-ok lenni.
Több Jeep Compass-t is értékesítettek az influencerek kapcsolati hálóján keresztül.

40.000 megtekintés
a www.compassador.hu-n.

12.000 szavazat
érkezett a jelöltekre a microsite-on.

Több millió felhasználót
értünk el a kampány alatt.