
Compassador kampány
2018
Jeep Compassador.
Újragondoltuk az influencer együttműködéseket!

Hogyan lehet ma Magyarországon JEEP Compass márkát népszerűsíteni?
Azt a célt tűztük ki, hogy felkutatjuk és bemutatjuk azokat a sikertörténeteket, melyek példaként szolgálhatnak mindenki számára. Az a kérdés lebegett a szemünk előtt a kampány előkészítése során, hogy az influencer van a márkáért vagy a márka van az influencerért? A választ egyértelműen tudtuk. Az autó egy eszköz volt, ami hozzásegítette az egyébként is sikeres embereket további céljaik megvalósításához.
Kampányelemek
Sajtótájékoztató
Első lépésként a kampány egy magas színvonalú sajtótájékoztató segítségével nyert publicitást.
Az eseményen lelepleződött a 9 influencer és ünnepélyes keretek között átvették autójukat.
Videó
Minden szereplőhöz készült egy-egy rövid, bemutatkozó kisfilm.

Microsite
A kampányhoz egy szavazás társult, amit egy microsite segítségével bonyolítottunk le. Az oldalon megtalálhatók a fenti kisfilmek is.


