Compassador kampány

2018

Jeep Compassador.
Újragondoltuk az influencer együttműködéseket!



Hogyan lehet ma Magyarországon JEEP Compass márkát népszerűsíteni?


Azt a célt tűztük ki, hogy felkutatjuk és bemutatjuk azokat a sikertörténeteket, melyek példaként szolgálhatnak mindenki számára. Az a kérdés lebegett a szemünk előtt a kampány előkészítése során, hogy az influencer van a márkáért vagy a márka van az influencerért? A választ egyértelműen tudtuk. Az autó egy eszköz volt, ami hozzásegítette az egyébként is sikeres embereket további céljaik megvalósításához.

Kampányelemek

Sajtótájékoztató

Első lépésként a kampány egy magas színvonalú sajtótájékoztató segítségével nyert publicitást. 
Az eseményen lelepleződött a 9 influencer és ünnepélyes keretek között átvették autójukat.

Videó

Minden szereplőhöz készült egy-egy rövid, bemutatkozó kisfilm.

Microsite

A kampányhoz egy szavazás társult, amit egy microsite segítségével bonyolítottunk le. Az oldalon megtalálhatók a fenti kisfilmek is.




Eredmények

40.000 megtekintés
a www.compassador.hu-n.
12.000 szavazat
érkezett a jelöltekre a microsite-on.
Több millió felhasználót
értünk el a kampány alatt.
Sok megkeresést kaptunk ismert személyektől, hogy ők is szeretnének Compassador-ok lenni. Több Jeep Compass-t is értékesítettek az influencerek kapcsolati hálóján keresztül.