Influencer kommunikáció

2019

A Lenor áprilisban vezette be a magyar piacra az új Parfum des Secrets kollekciót. Négy egyedülállóan varázslatos textilöblítő, amely forradalmasítja a parfüm viselését. A tudomány és a művészet ötvözésével a Lenor egy úttörő formulát alkotott, mely gazdag illatkompozícióval új szintre emeli az öblítő klasszikus előnyeit. Prémium parfümanyagok hozzáadásával tartós, kifinomult illatot hozott létre, amely tökéletessé varázsolja viselője stílusát.


A márka bevezetéséhez olyan magyar influencereket kerestünk meg,
akik eleganciájukkal, kifinomultságukkal szorosan kapcsolódnak a termékhez.
A kampány kidolgozásában a lengyel székhelyű Brand Buddies csapattal dolgoztunk együtt,
így került kiválasztásra Dukai Regina és Wolf Eszter is.


Influencereink minőségi tartalmakkal, értékes elérésekkel segítették a kampány sikerességét. A social tartalmak a célcsoport számára releváns online magazinokban is megjelentek.