Saját média létrehozásával könnyebb és hitelesebb a kommunikáció.
Állandó kapcsolatot biztosít a célközönség felé, emeli a márka presztízsét.
Az elmúlt években a médiafogyasztási szokások teljesen átalakították az életünket és ezzel együtt a márkákhoz való viszonyunkat. A változó tartalomfogyasztásra válaszolva született meg cégünk márkamagazin divíziója, ahol – szerkesztő, újságíró, kommunikációs szakember, tördelő és képszerkesztő - szakembereink az adott márka tartalmi stratégiájának kialakításában, az üzenet grafikai megvalósításában, valamint az újság vagy magazin nyomdai előállításában nyújtanak teljeskörű segítséget.
A legújabb trendeket követve vállaljuk céges kiadványokat, márkaújságokat és havi akciós újságok szerkesztését, kivitelezését.
A nyomtatott tartalomgyártás mellett a digitális világban is otthonosan mozognak az Armadillo tartalomgyárosai: online felületeken - blog, social media, weboldal, influencerek - szövegírással, cikkírással, videókkal, vlogokkal, érdekes tartalmakkal gondozzuk a ránk bízott márkákat nap, mint nap.
A saját média létrehozása mindig az igényekhez alakul, így biztosítva az:
- elkötelezettséget: a helyesen megválogatott content marketing eszköz elköteleződést vált ki a célcsoportból az adott termék irányába.
- tájékoztatást: hírek első kézből a bizalom zálogaként. Munkatársi magazin, éves jelentés, márkamagazin
- építést: folyamatos tartalom kommunikálással egyre több olyan embert érhet el, aki érdeklődik az cég/termék/márka iránt.