Influencer kampány

2020

A Megyék Csatája elnevezésű nagyszabású e-sport bajnokságon a résztvevők Magyarország tájai szerint csoportosulva mérhették össze tudásukat. A versenyt széleskörű influencer kampánnyal támogattuk meg, amelynek során 4+19 véleményvezérrel dolgoztunk együtt az ország minden tájáról.


Ahány megye, annyi influencer

A bajnokság kommunikációjának megtámogatásához először is 4 csapatkapitányt kellett találnunk, akik a Megyék Csatájának arcai lettek. A keleti megyéket Majka képviselte, a nyugatiakat Horváth Tomi, az ország északi tájait Berki Krisztián, a délieket pedig Jakabos Zsuzsanna állította csatasorba.

 

A jelentkezésre buzdító kampány egy fergeteges versenyindító sztárfutammal startolt el, amelyhez az ország minden megyéjéből megkerestünk egy-egy influencert, hogy képviselje otthonát egy nagyszabású League of Legends összecsapáson! Az influencerek kiválasztása és megkeresése során szándékosan nem arra törekedtünk, hogy mindenki profi játékos legyen, sőt! Az e-sporthoz kapcsolódó sztereotípiák lerombolása miatt azt szerettük volna megmutatni, hogy valójában többen játszanak ezekkel a játékokkal, mint ahogy azt sokan gondolják! Ezért az általunk felkért véleményvezéreket igyekeztük minél szélesebb körből kiválasztani: volt köztük énekesnő, youtuber, színésznő, és sportoló is.

 

Míg a sztárfutamon az északiak és a déliek, majd pedig kelet és nyugat mérte össze az erejét, addig a 4 csapatkapitány egy szó szerint igazi „all-star” FIFA mérkőzést játszott le egymás ellen.


A sztárfutam napján szinte elárasztották a magyar Instagramot a Megyék Csatájáról szóló posztok: nem lehetett úgy végiggörgetni a feedet, hogy ne találkoztunk volna legalább egy ilyen poszttal vagy sztorival.

Az eseményről szóló tartalmak több mint 1 200 000 felhasználót értek el, és a sokoldalú lefedettségnek hála korántsem csak az e-sport rajongóit.


A kommunikáció sikerét mutatja az is, hogy a Megyék Csatája League of Legends és FIFA bajnokságára együttvéve a jelentkezések száma elérte a 2000-et!

Széchenyi 2020