Michelin

Közösségimédia-kezelés

Meghívásos 3 körös tender során sikerült februárban elnyernünk a Michelin hazai social media menedzsmentjét. Célunkként tűztük ki, hogy mint ügynökség, a Michelinnel karöltve megtaláljuk az új eszközöket és megoldásokat a közösségimédia területén.

Kontentmenedzsment
Testreszabott megoldások

Az első és legfontosabb feladat volt, hogy - kilépve a megszokott tartalmakból - olyan kreatívok és szövegek készüljenek, amelyek eddig a Michelin Facebook oldalán nem voltak jellemzők: előnyben részesítjük a GIF-ek, kisvideók használatát.

Napi feladataink közé tartozik a kommentek folyamatos monitorozása, moderálása, valamint az üzenetek kezelése. A szakmai kérdéseket a Michelin dedikált kapcsolattartójának segítségével válaszoljuk meg.

Tartalom lokalizáció

Természetesen, mint minden multinacionális márka kapcsán, vannak kötelező tartalmak az adott hónapban. Feladatunk ezek lokalizálása mind szövegben, mind képi megjelenítésben.

Kampány aktivitások
Napi posztok

A napi tartalomgyártás mellett arra is figyelünk, hogy új ötletekkel, aktivitásokkal is meglepjük partnerünket. Egyik ilyen ötletünknek köszönhetően részt vehettünk egy új abroncs termékbevezetéséhez kapcsolódó közösségimédia-kampány megvalósításában is. Ügynökségünk készítette a koncepciót és a szöveges tartalmakat, és a gyártás is nálunk valósult meg.

Eredmények

Facebook:

Több mint 5 000 új oldalkedvelés

A megosztások száma megnégyszereződött.

A kommentek száma megduplázódott.

Michelin PS4 SUV kampány

Több százezres elérés

Több mint 300 egyedi lead

4 nyertes