
Michelin
Közösségimédia-kezelés
Meghívásos 3 körös tender során sikerült februárban elnyernünk a Michelin hazai social media menedzsmentjét. Célunkként tűztük ki, hogy mint ügynökség, a Michelinnel karöltve megtaláljuk az új eszközöket és megoldásokat a közösségimédia területén.
Az első és legfontosabb feladat volt, hogy - kilépve a megszokott tartalmakból - olyan kreatívok és szövegek készüljenek, amelyek eddig a Michelin Facebook oldalán nem voltak jellemzők: előnyben részesítjük a GIF-ek, kisvideók használatát.
Napi feladataink közé tartozik a kommentek folyamatos monitorozása, moderálása, valamint az üzenetek kezelése. A szakmai kérdéseket a Michelin dedikált kapcsolattartójának segítségével válaszoljuk meg.

Természetesen, mint minden multinacionális márka kapcsán, vannak kötelező tartalmak az adott hónapban. Feladatunk ezek lokalizálása mind szövegben, mind képi megjelenítésben.

A napi tartalomgyártás mellett arra is figyelünk, hogy új ötletekkel, aktivitásokkal is meglepjük partnerünket. Egyik ilyen ötletünknek köszönhetően részt vehettünk egy új abroncs termékbevezetéséhez kapcsolódó közösségimédia-kampány megvalósításában is. Ügynökségünk készítette a koncepciót és a szöveges tartalmakat, és a gyártás is nálunk valósult meg.

Facebook:
Több mint 5 000 új oldalkedvelés
A megosztások száma megnégyszereződött.
A kommentek száma megduplázódott.
Michelin PS4 SUV kampány
Több százezres elérés
Több mint 300 egyedi lead
4 nyertes