Most még fontosabb az online jelenlét

2020. március 18.
A koronavírus kockázati szintjének és terjedésének csökkentése érdekében mi is lépéseket teszünk munkatársaink és ügyfeleink védelmében, és március 16-tól kezdődően elsősorban otthonról végezzük el a feladatainkat.
 
A távoli munkavégzés infrastruktúráját már korábban kialakítottuk. Adatainkat felhőben tároljuk, a technikai feltételek biztosítottak, ezért továbbra is hatékonyan, fennakadások nélkül tudunk dolgozni. Munkatársaink elérhetőek a megszokott csatornákon.
 
Elfogadjuk, hogy az eseményeket nem tudjuk befolyásolni, de azokra folyamatosan reagálunk. Válságkezelési stratégiát alakítottunk ki a koronavírus lehetséges hatásainak enyhítésére és a megfelelő kommunikáció biztosítására.
 
Nagyon fontos, hogy megőrizzük stabilitásunkat, és összetartsunk ebben a nehéz helyzetben.

Meggyőződésünk, hogy az online kommunikáció jelentősége felértékelődik, és kulcsszerepet fog betölteni a fennmaradásban. A szükséges know-how rendelkezésünkre áll, és szívesen segítünk, hiszen közös érdekünk, hogy a válságot mielőbb átvészeljük. Maradtak még lehetőségek, és együtt meg tudjuk találni a legjobb megoldást. Keressetek nyugodtan, konzultációnk továbbra is díjmentes!
A nehéz idők átvészeléséhez mindenkinek kitartást kívánunk!

Armadillo csapat
Bartha Péter
Bartha Péter
Founder, CEO
Több

Legutóbbi

2020. június 9.
Minden nap találkozunk weboldalakkal, de hogyan készülnek? Milyen folyamat vezet az ötlettől az elkészült, működő weboldalig? Bár egyszerűnek tűnhet a folyamat, mégis sok apró részletből áll össze a tökéletes weboldal. Munkánk során az ügyfeleink edukációját is fontosnak tartjuk, az évek során összegyűlt tapasztalatot osztjuk meg most.
Tovább olvasom
2020. április 5.
Egy most megjelenő új funkció arra ösztönzi a Google Ads (Adwords) PPC-hirdetési szakembereit, hogy a Google mesterséges intelligenciáját használják, mintsem a saját optimalizálási stratégiájukat. Az újdonság még csak néhány fiókban érhető el, az Armadillo reklámügynökség csapata - Google partnerként - elkezdte tesztelni.
Tovább olvasom
2020. március 25.
Miért vágják meg a márkák a reklámköltést akkor, amikor most még könnyebben juthatunk el az emberekhez? Mi sem értjük, viszont megmutatjuk, hogy másként is lehet!
Tovább olvasom