Reklámügynökség a Balatonon

2020. szeptember 22.
Fontos az összetartás. Teambuildinget tartottunk – képes beszámoló.

A COVID mindent megváltoztatott. Mások lettek a prioritások, közvetlen beavatkozást igényeltek a projektek, több támogatásra volt szükségük a cégeknek, és még hosszasan sorolhatnánk a végtelennek tűnő listát. Számomra a leginkább – szó szerint ‒ szembetűnő változást az hozta, hogy pizsamában is láthattam dolgozni munkatársaimat. Legyen nektek is szembetűnő: példaként Nóri szövegírónkat mutatom.

Miért jó a home office? Nóri megmutatja.

A hirtelen jött home office az Armadillónak nem okozott problémát, azonnal átálltunk. Azaz átállni sem kellett, mert lojalitás- és juttatási programunk részeként már évek óta működött a távmunka lehetősége. Szerverek, rendszer, minden startra készen állt. Hogy mennyire, arról a Mind Mate Inspiration „Kríziskezelés és kohéziós kalandok (avagy pozitív példák)” című online előadásán beszéltem is (a videóban 40 perc 30 másodperctől).
 
 
AMS-ünk (Armadillo Management System), a belső ügyviteli- és döntéstámogató rendszerünk Szabadi István, online divízióvezetőnknek köszönhetően rögtön bővült egy online terasszal (kávézóval), ahova munkatársaink a nap 24 órájában bármikor kimehettek kötetlen beszélgetésre, kávézásra, esti borozásra, vagy éppen társasjátékozhattak – ahogy tették is. Borozás mellett.
A pandémiás időszakban is igyekeztünk összetartani a csapatot. Mindezt online tehettük csak, így a „kiszabadulást” követően egyértelmű volt, hogy az igazi csapatösszetartásra még nagyobb hangsúlyt kell fektetnünk.

Távolban egy fehér vitorla

Nem először szervezek csapatépítőt, de ez a mostani valahogy nagyobb türelmet igényelt. Ahogy kiszabadultunk a koronavírus első hulláma után, megéreztük a szabadság szelét. Ezt a szelet szerettem volna befogni egy hajó vitorlájába.

Armadillo reklámügynökség csapatépítő

Így indult a balatoni teambuilding szervezése. Nyárra volt az első időpont, …aztán jött a második, harmadik, negyedik. Valaki mindig házon kívül volt – én meg lassan magamon kívül. De türelem rózsát teremt, jó munkához idő kell, elfogadtam. Így született a szeptember közepi időpont. Féltem tőle, mint a tűztől. Ki az, aki ősszel, hűvös időben vízre viszi a munkatársait? Mi lesz, ha esik?  …annál emlékezetesebb ‒ ezzel nyugtattam magam. És milyen lett? Beszéljenek a képek!

Kihajózásra várva: Arany Gábor (Operative Director), Szili Eszter (Account Director), Nagy Kristóf  (Account Manager)

Biztos kezekben a kormány: Cser Nóra (Copywriter). A szövegíró, aki szereti kézben tartani ezt a projektet is: vezeti a hajót, mint ütős webcopy-val a mezei usert.

Sass Dani (Creative Director) ezúttal kivételesen nem műsort, hanem hajót vezet. A fedélzeten Restyánszki Attila (Digital Content Architect), Magyar Nóra (Account Manager) és Bartha Péter (Founder, CEO)

Hosszas unszolásunkra Hatem Riahi (Senior Graphic Designer) is csobbant egyet a Badacsony lábánál

Mindenki saját pohárral (termosszal, üveggel) érkezett: Arany Gábor (Operative Director), Katona Hajnalka (Intern), Hatem Riahi (Graphic Designer), Cser Nóra (Copywriter), Nagy Kristóf (Account Manager) és Szili Eszter (Account Director)

A hullámok hátán Restyánszki Attila (Digital Content Architect), Magyar Nóra (Account Manager), Bartha Péter (Founder, CEO), Timár Márta (Account Manager), Kneifel Janka (PPC Specialist) és Bakos Aletta (Influencer Account Manager)

Egy proaktív Account Manager: Nagy Kristóf

Jöhet szél, lehetnek hullámok: magabiztos gyakornokunk (Katona Hajnalka) az Armadillo fedélzetén

...és még megannyi kép és emlék, ami emberibbé tette, teszi mindennapjainkat.

Arany Gábor
Arany Gábor
Operative Director
Több

Legutóbbi

2020. június 9.
Minden nap találkozunk weboldalakkal, de hogyan készülnek? Milyen folyamat vezet az ötlettől az elkészült, működő weboldalig? Bár egyszerűnek tűnhet a folyamat, mégis sok apró részletből áll össze a tökéletes weboldal. Munkánk során az ügyfeleink edukációját is fontosnak tartjuk, az évek során összegyűlt tapasztalatot osztjuk meg most.
Tovább olvasom
2020. április 5.
Egy most megjelenő új funkció arra ösztönzi a Google Ads (Adwords) PPC-hirdetési szakembereit, hogy a Google mesterséges intelligenciáját használják, mintsem a saját optimalizálási stratégiájukat. Az újdonság még csak néhány fiókban érhető el, az Armadillo reklámügynökség csapata - Google partnerként - elkezdte tesztelni.
Tovább olvasom
2020. március 25.
Miért vágják meg a márkák a reklámköltést akkor, amikor most még könnyebben juthatunk el az emberekhez? Mi sem értjük, viszont megmutatjuk, hogy másként is lehet!
Tovább olvasom